hvad tænker han på
Redaktør: Bestyrelsen
- Busken
- EXTREME SAAB FREAK
nu ved jeg ikke hvor mange der set fodbold, men at der er en til skuer der løber ind og slår dommeren er fuldstændigt latterligt
Martin Busk
Tidligere: SAAB 900 2,0 Combi Coupe 1991
Nu: Peugeot 107
Tidligere: SAAB 900 2,0 Combi Coupe 1991
Nu: Peugeot 107
- SørenAK
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Det var hurtigt der kom et indlæg om det..
Men JA, sikke en knold.. hvad skal det gøre godt for? Jeg tror ikke han skal tage i byen i københavn lige i aften..
Men det er da forståeligt fra dommerens side, at han afblæste kampen.
Der var en bagefter kampen, der sagde han skulle udstilles overalt i Danmark i morgen.. og det skulle han sku også!!
Men JA, sikke en knold.. hvad skal det gøre godt for? Jeg tror ikke han skal tage i byen i københavn lige i aften..
Men det er da forståeligt fra dommerens side, at han afblæste kampen.
Der var en bagefter kampen, der sagde han skulle udstilles overalt i Danmark i morgen.. og det skulle han sku også!!
Søren Abildgaard Kristensen, medlem 317.
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
1978 99 turbo
1993 900i 2,1 Trionic 5,5
- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Senest rettet af mindblower 6. sep 2008, 21:29, rettet i alt 1 gang.
Nothing I can do about it now !
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Ja, man så tydeligt, da han forlod banene, med et elegant spring over banden, at det ikke er en skid andet end en dårlig undskyldning: "Jeg var fuld og kan intet huske"...!!
M.v.h.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
- David
- EXTREME SAAB FREAK
Ja, tænk at en kan ødelægge så meget, for så mange.
Man skulle nu nok sige to, for der er en grim tendens til at gå let henover episoden med Hr Poulsen ...og var den idiot til tilskuer ikke kommet ind på banen så havde vi såmænd tabt alligevel pga. det straffespark som der blev dømt... takket være Hr Poulsens hjernedøde boksekamp midt i fodboldfesten
Man skulle nu nok sige to, for der er en grim tendens til at gå let henover episoden med Hr Poulsen ...og var den idiot til tilskuer ikke kommet ind på banen så havde vi såmænd tabt alligevel pga. det straffespark som der blev dømt... takket være Hr Poulsens hjernedøde boksekamp midt i fodboldfesten
SAAB 9000 2.0 - 1996