Hej,
Jeg fik denne af min far idag fra den tid hvor han selv kørte SAAB. Han fandt den i handskerummet på en bil ude på autoophugget. Det var fra fra den tid hvor han kørte 99'er.
http://www.toosmooth.dk/images/saab/lommekniv/kniv1.JPG
http://www.toosmooth.dk/images/saab/lommekniv/kniv2.JPG
Personligt tror jeg den er ganske original, men hvad mon den fulgte med til - eller var det en SAAB gave artikkel af en art?
Nogen af jer der har set en af slagsen før?
Saab kniv.. hvem ved noget?
Redaktør: Bestyrelsen
- SGT
- SAAB-MANIAC
Men kan det ikke være noget fra SAABs militær-division.
Inde ved militæret lærte vi at skyde på SAAB training system.
Men kan det ikke være noget fra SAABs militær-division.
Inde ved militæret lærte vi at skyde på SAAB training system.
SAAB är bra!
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
- asserm
- SAAB FREAK
tja hovedbrud er ikke sjovt, svigerfar er her desværre ikke mere og svigermor er ikke nogen ørn til at huske andet en det hun selv vil men vi prøver lige at vende den i den nære familie ( min kone,s storebror) hvis du er intresseret kan jeg godt mail et par billeder af kniven og ellers vender jeg frygtsomt tilbage
hej velsVels skrev:Interessant!
Har du nogen anelse om i hvilke år Saab forærede dem væk eller ? Jeg har nemlig aldrig set andre af slagsen og du er den første jeg så hører om der har en på lager.
tja hovedbrud er ikke sjovt, svigerfar er her desværre ikke mere og svigermor er ikke nogen ørn til at huske andet en det hun selv vil men vi prøver lige at vende den i den nære familie ( min kone,s storebror) hvis du er intresseret kan jeg godt mail et par billeder af kniven og ellers vender jeg frygtsomt tilbage
de bedste hilsner
Alex Asger-Olsen
medl.nr.289
Alex Asger-Olsen
medl.nr.289