Manglede hoveder i Trollhættan
Redaktør: Bestyrelsen
- mindblower
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Senest rettet af mindblower 7. sep 2008, 03:52, rettet i alt 1 gang.
- SGT
- SAAB-MANIAC
Jeg tror at forhandlerne "får" SAAB nok i hverdagen.
Hvis jeg var automekaniker tror jeg ikke jeg gad og skrue bil i fritiden.
Hvis jeg var automekaniker tror jeg ikke jeg gad og skrue bil i fritiden.
SAAB är bra!
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Turbotrip, nogengange har man jo ikke noget valg, mht. at skrue biler selv.
Jeg er flyvemekaniker af fag, men er nu troubleshooter og skruer ikke længere på flyvere. Jeg har 4 biler på plader og har da ikke råd til at køre dem på værksted, ejheller vilje. Jeg har ikke travlt med at få den bil færdig som jeg nu skruer på og går så og nusser med det, da der ikke står endnu en bil udenfor, som er lovet færdig i formiddags. Desuden har jeg heller ikke nogen reklamationer. Men kunne jeg klone mig selv kunne jeg lade makkeren lave biler, så sjovt er det heller ikke mere..
"There is never time to do it right, but there is always time to do it over." (Murphy)
Jeg tror at det er yderst få forhandlere herhjemme som er mærke-freaks, derfor festivalfraværet.
Der er også for få danske deltagere til at forhandlerne tillægger det nogen reklameværdi at være til stede.
Jeg er flyvemekaniker af fag, men er nu troubleshooter og skruer ikke længere på flyvere. Jeg har 4 biler på plader og har da ikke råd til at køre dem på værksted, ejheller vilje. Jeg har ikke travlt med at få den bil færdig som jeg nu skruer på og går så og nusser med det, da der ikke står endnu en bil udenfor, som er lovet færdig i formiddags. Desuden har jeg heller ikke nogen reklamationer. Men kunne jeg klone mig selv kunne jeg lade makkeren lave biler, så sjovt er det heller ikke mere..
"There is never time to do it right, but there is always time to do it over." (Murphy)
Jeg tror at det er yderst få forhandlere herhjemme som er mærke-freaks, derfor festivalfraværet.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
jeg ved at autohandelsgården i kibæk havde en spejder med
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- SGT
- SAAB-MANIAC
Edwins, nu er jeg til dagligt ikke automekaniker og kan godt lide at skrue bil.
Har en kammerat der er murer, kl. 4 når han får fri, skal han ud og mure igen, det er dyrt at køre BMW.
Har en kammerat der er murer, kl. 4 når han får fri, skal han ud og mure igen, det er dyrt at køre BMW.
SAAB är bra!