6. jul 2007, 15:50
Aaah lækkert med alle de kloge hoveder.
Hvad skal man med alle andre fora, når man har SKD.
Hvad folk ikke ved herinde er ikke hver at vide

.
Tror jeg vælger Vista, da jeg regner med at sætte den nye pc op ved siden af den gamle som kører XP.
Så kan han spille gamle spil på den gamle pc, hvis de ikke kan køre på den nye.
Har lige nogle flere dummies-spørgsmål.
1.
Riska og Henrik, hvad er forskellen på intel conroe core 2 quad og Intel Core 2 Duo processor (husk 2-tallet!). I anbefaler jo hver jeres.
2.
Riska, det der grafikkort du anbefaler er det bedre end mange af dem som reklamerer med, at de har "op til 700 eller 1000-og et eller andet Ram"
3.
Riska. Har set hos midtdata, at de sælger kabineter, som går ned til 12db i lydstyrke. Jeg prioriterer støjniveuet ret højt, da den gamle pc - inden nylig opgradering - larmede som en jumbojet. Kan ikke se noget om db-tal på den du anbefaler. Ved du om den er lige så støjsvag som den jeg nævner.
Kan lide designet på den du linker til. Gider ikke de der "Brian-kabinneter som lyser og blinker som et rumskib

.
4.
Hvorfor er det så vigtigt, at Vista er 64 bit.
5.
Skærmen du linker til har et lækkert design, men jeg tror godt han vil have en 21, 22, eller 23 tommer. Forsøgte at søge på edb-priser om Asus havde samme skærm som 21 tommer. Det havde de ikke.
Kender du til andre skærme i sort som er gode til rimelig pris men altså fra 21-23 tommer.