Faldt lige over lidt flere billeder af den kommende 9-5. Er der andre der har fundet billeder? Evt af hvordan interiøret bliver og en formodet pris?
Mvh Skifter
http://www.carmagazine.co.uk/secret_new ... 264&page=1
Ny 9-5
Redaktør: Bestyrelsen
- Johannesen
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Det der er med garanti rent gætværk, ligner mest af alt en Aero X hvor motorhjelmen er fladet ud. Indtil videre må den kommende 9-5´s look være en af de mest velbevarede hemmeligheder i automobil verden, for der er vel egentlig ikke engang sluppet så meget som et spion billede ud?. Men jeg er overbevist om at det for alvor bliver noget der glor.
Nogen der ved om det er bestemt at den skal samles i Tyskland?
Nogen der ved om det er bestemt at den skal samles i Tyskland?
- hmg
Den nye 9-5 kommer først i 2010, og ligner IKKE den 9-5 der er linket til i det første indlæg i tråden. Derimod ligner den rigtig meget den computergenerering, det svenske Auto Motor Sport har lavet. Flere kilder der har set tegninger af den færdige bil siger, at AMS's tegning er særdeles tæt på den det rigtige design.
Den nye 9-5 får - efter sigende - interiør i stil med det interiør der findes i konceptbilen Aero X. Igen siger kilderne, at det bliver et interiør, der er hidtil uset inden for bilbranchen, hvilket Aero X's jo også er (lyder spændende)!! Ærgeligt, at jeg ikke lige kan finde linket til AMS's tegninger af bilen.... men de er et sted.
Det er bekræftet, at den bliver bygget i Tyskland og ikke i Sverige. Derimod skal en kommende 9-1 bygges i Sverige.
Den nye 9-5 får - efter sigende - interiør i stil med det interiør der findes i konceptbilen Aero X. Igen siger kilderne, at det bliver et interiør, der er hidtil uset inden for bilbranchen, hvilket Aero X's jo også er (lyder spændende)!! Ærgeligt, at jeg ikke lige kan finde linket til AMS's tegninger af bilen.... men de er et sted.
Det er bekræftet, at den bliver bygget i Tyskland og ikke i Sverige. Derimod skal en kommende 9-1 bygges i Sverige.
-------------------------------------------
SAAB - Born From Jets....
- Johannesen
At den skal bygges i Tyskland er en fåking kæberasler af format. Kan man regne med at det stadig er svenskere der står for skabelsen af bilen? Eller er det også outsourcet til en tvivlsom 3 part? Det er muligt at det er tidens trend, ligesom b&o skal til at have deres grej produceret udenfor den danske grænse, jeg er i såfald kraftig modstander af denne tid og trend. Kald mig bare reaktionær, men i min bog stinker det og jeg er alvorligt bange for at bilens sjæl kommer til at lugte mere af dollars end Saab.
Nuværende vogne i garagen:
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- 98 OG 9-5, 2,3t Automatik
- 07 BMW 535d Touring
- 97 Mercedes E50 AMG
SKD# 475
- Skifter
- SAAB NET NYBEGYNDER
http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=57519
Er det så disse billeder?Den nye 9-5 kommer først i 2010, og ligner IKKE den 9-5 der er linket til i det første indlæg i tråden. Derimod ligner den rigtig meget den computergenerering, det svenske Auto Motor Sport har lavet. Flere kilder der har set tegninger af den færdige bil siger, at AMS's tegning er særdeles tæt på den det rigtige design.
- hmg
Ja lige præcis. Nogenlunde sådan skulle den kommende 9-5 efter sigende komme til at se udSkifter skrev:Er det så disse billeder?Den nye 9-5 kommer først i 2010, og ligner IKKE den 9-5 der er linket til i det første indlæg i tråden. Derimod ligner den rigtig meget den computergenerering, det svenske Auto Motor Sport har lavet. Flere kilder der har set tegninger af den færdige bil siger, at AMS's tegning er særdeles tæt på den det rigtige design.
-------------------------------------------