Og så var jeg også lidt træt af at høre på Birgitte, så nu har jeg Master Yoda... det er dælme lidt sjovere

Mvh Denelias
Redaktør: Bestyrelsen

Jeg har ik lige prøvet på disse modeller men normalt kan man finde baggrundsbilledet på det hukommelseskort, der sidder i GPS modtageren. Derved tager du et saab billede, skalerer det så det passer i størrelsen, giver billedet samme navn som originalbilledet på gps'en og lægger det ind på kortetStoffer skrev:Nørder, tja måske... men fortæl lige hvordan i har gjort det...
Jeg måtte lige ud på en grissefy side (piratbay) og hente en crack fil før jeg kunne få lov til at skifte billede. Stemmerne kan hentes gratis på http://www.ozpoi.com/TomTom_Voices.htmlStoffer skrev:Nørder, tja måske... men fortæl lige hvordan i har gjort det...
Føj for hel....Ja jeg har ligget med diskus i snart 2 måneder så der er MASSER af tid til at nørde

man kan godt ændre startup billeddet på en garmin ligesom jebsen's nuvi 350. det med at ændre stemmen har jeg endnu ikke fundet noget om.Saabine skrev:Så er det da ærgerligt at min gps er en Blaupunkt, hvis det kun er på TomTom man kan lave så fine sager...