Jeg holdt på en tankstation og skulle til at tanke, i rækken med benzinstandere holdt to biler foran mig, så jeg ventede pænt på at de kørte videre, så jeg kunne komme frem til standeren med 98 oktan...
Ejerne af bilen foran mig kommer så ud fra tanken og sætter sig ind i deres Toyota... Ham der holder i den forreste bil er dog ikke kørt endnu... Så sker der gudhjælpemig det at dem i Toyotaen bare begynder at bakke uden overhovedet at se sig tilbage, med det resultat at de bumper ind i snuden på min aero... Jeg dytter som en besat og farer ud af bilen og de kommer også ud... Jeg taler med meget store bogstaver og så siger hende der kørte noget i retning af "undskyld, jeg havde overhovedet ikke set at du holdt der, selvom hun lige for 2 sekunder siden var gået imellem min og hendes bil...
Hvor dum kan man være? Normalt ser man sig sgu lige over skulderen inden man begynder at bakke...
Der skete heldigvis ikke andet end at min nummerplade blev lidt bøjet, og nummerpladeholderen flækkede et sted, da deres anhængertræk ramte den, men det gør mig sgu ikke mindre harm...
Sådan en dum gås burde da starte forefra med kørekortet, da hun åbenbart ikke har de mest basale kørefærdigheder...
Klaphatte er der nok af her i verden