Banner cycler

Saab 96 jubilæumsmodel på Blocket

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
g-maretti
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 605
Tilmeldt: 25. okt 2006, 21:51

Saab 96 jubilæumsmodel på Blocket

3. nov 2007, 17:53

Billig og sjælden model. Bare lidt langt væk.........
http://www.blocket.se/vi/14049836.htm?ca=6_s


Brugeravatar
Sharky-1
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 122
Tilmeldt: 10. okt 2007, 20:22

4. nov 2007, 14:07

Til den pris er det ok at køre hjem fra Sveriges ende, men ja det er s.. langt
To bee a SAAB, or NOT to bee a SAAB.

Tilbage til "Veteran Forum"