Banner cycler

selvklæbende elbagrude

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 922
Tilmeldt: 13. jan 2004, 23:36

selvklæbende elbagrude

9. nov 2007, 19:45

Hej

Jeg kom til at tænke på, at for en del år siden, var ovennævnte et yndet tilbehør, nogen som ved om det er muligt at finde en sådan nogen steder.
Det må kunne sættes på 95´eren, da det jo passer til 60erne

mvh
Jan


Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.


http://www.saab-brochuresamling.dk
Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

9. nov 2007, 19:48

Jan - var det ikke en 70'er dille? En V4 fra 1968 er født uden el-bagrude (måske for at holde omkostningerne nede :roll: )
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 922
Tilmeldt: 13. jan 2004, 23:36

9. nov 2007, 19:59

Kan ikke lige huske det, men jeg har eftermonteret på 3 af mine tidliger biler en Opel Rekord st.car fra 1964 og en VW 1600 fra 1967 samt en DAF 55 fra 72, de biler havde jeg i 70erne, så du har nok ret i at det var i 70erne den kunne købes, men kunne jo være sjovt at finde en, nok umuligt.
Jan
Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.


http://www.saab-brochuresamling.dk
Brugeravatar
FlemmingH
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 110
Tilmeldt: 5. mar 2007, 13:34

10. nov 2007, 00:17

Hej Jan
Kan dette link bruges?
http://www.frostfighter.com/prt2600.htm

Mvh
Flemming H
Jan
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 922
Tilmeldt: 13. jan 2004, 23:36

10. nov 2007, 09:05

Hej Flemming

Tak for linket, :P det vil jeg overveje til vores Fiat Uno, men til V4 eren vil det nok se for nyt ud.

Mvh
Jan
Mvh. Jan
Medlem nr.:142
SOLGT: 2009 Saab 9-5 Sport Combi Aut, Snow Silver,
Hirsch 210 hk.
Solgt: 1967 Saab 95 V4 Silversand. ca 75 hk.


http://www.saab-brochuresamling.dk
kimnielsen
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 595
Tilmeldt: 29. aug 2006, 14:24

10. nov 2007, 09:15

Hej Jan
Smiler lidt I Uno`en er der da ikke længere end man kan nå med højre arm :-)
Kan i have en super weekend
mv.h
kim nielsen kim@saab-borris.dk 97366137 40186283
Mvh. Kim Nielsen
6940 Lem St.
40186283
Brugeravatar
englewood
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 412
Tilmeldt: 1. apr 2006, 08:52

10. nov 2007, 09:43

Hmm,måske noget som kunne bruges i en stationcar på de aller bagerste sideruder?? :D
Tommy Nielsen
Lyngby 9520 Skørping Tel 22216087
Citroën XM V6 Pallas 1990
Brugeravatar
FlemmingH
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 110
Tilmeldt: 5. mar 2007, 13:34

10. nov 2007, 11:26

Jan> Ja jeg havde nok lidt på fornemmeren at det var lidt for "moderne". :) Jeg kan godt huske dem du sikkert tænker på. Det er den her de-froster som består af 5-6 mm brede stykker "sølvpapir" der kommer som et slags klistermærke med et par stikforbindelser på der absolut ikke tåler hverken hundesnuder eller børnepilfingre.

Jeg husker dem tydeligt...... Min far kom hjem med sådan en tingest engang midt i 70´erne. Den stod længe inden han fik taget sig sammen til at få den monteret i Amazonen. Dagen for monteringen oprandt, en masse rengøring af bagruden, en masse trækken ledninger, et par sprungne sikringer og en masse banden og råben senere var "trådene endelig monteret og fungerede faktisk...............i tre(!) dage. Som den meget tidlige teknisk interesserede dreng jeg var (er), kunne jeg selvfølgelig ikke dy mig for lige at skulle "se" hvad det var for noget. Så virkede den ikke mere. Og den gamle var højeksplosiv. En eller anden tosse havde vel glemt at fortælle ham, at børn "ser" med fingrene.
Et rap i r.... og et kæmpe møgfald :? Jo jeg husker dem tydeligt disse sølvpapirstråde. Glemmer dem ALDRIG :D

Tilbage til "Veteran Forum"