http://www.geocities.com/saabturbo2000/ ... atalog.htm
Ved ikke om i kender den men den er meget sjov og så kan man også se hvad der var blevet lavet ved de gamle rally biler
Lidt til Saab V4 ejere
Redaktør: Bestyrelsen
- Vels
- SAAB-MANIAC
Indlæg
Jow kender den godt.. den ligger i min samling :
http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... atalog.pdf
Se i øvrigt også : http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... lement.pdf
Ellers ligger der rep manualer, v4 parts cataloger, brochurer osv på http://saab.toosmooth.dk
Men jeg ved ikke hvor længe jeg har plads endnu..
http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... atalog.pdf
Se i øvrigt også : http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... lement.pdf
Ellers ligger der rep manualer, v4 parts cataloger, brochurer osv på http://saab.toosmooth.dk
Men jeg ved ikke hvor længe jeg har plads endnu..

