Banner cycler

Lidt til Saab V4 ejere

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Riska
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 510
Tilmeldt: 11. jun 2006, 00:22

Lidt til Saab V4 ejere

9. nov 2007, 23:09

http://www.geocities.com/saabturbo2000/ ... atalog.htm

Ved ikke om i kender den men den er meget sjov og så kan man også se hvad der var blevet lavet ved de gamle rally biler


Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6838
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

9. nov 2007, 23:24

Godt link :D
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC
Indlæg: 4386
Tilmeldt: 28. feb 2006, 15:06

9. nov 2007, 23:33

Jow kender den godt.. den ligger i min samling :

http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... atalog.pdf

Se i øvrigt også : http://saab.toosmooth.dk/PDF/Brochures/ ... lement.pdf


Ellers ligger der rep manualer, v4 parts cataloger, brochurer osv på http://saab.toosmooth.dk

Men jeg ved ikke hvor længe jeg har plads endnu..
Billede
Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6838
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

10. nov 2007, 10:23

Vels, Du ER virkelige en nørd!! :D
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Brugeravatar
Peter
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1828
Tilmeldt: 3. feb 2004, 19:49

10. nov 2007, 11:26

"Nørd" er en hædersbetegnelse i disse kredse! Jeg har selv stor fornøjelse af at læse materialet på Vels' side.
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.

Tilbage til "Veteran Forum"