Banner cycler

Ingen varme i bagruden

Forum for alt der drejer sig om vores dejlige Classic modeller. Saab 99, 90, OG900 og 9000.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 27. jun 2004, 23:46

Ingen varme i bagruden

12. nov 2007, 23:47

Varmebagruden i konebilen strejker!
Det er ikke sikringen og relæet klaprer, men den trækker ikke strøm og tænder heller ikke indikatorlampen i instrumentpanelet.
Nogen der har nogen gode ideer ud over dårlig kontakt i selve relæet?
Mvh
Marcel


Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
Brugeravatar
dragedems
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Indlæg: 6094
Tilmeldt: 31. okt 2004, 18:16

13. nov 2007, 08:58

knækket ledning i stykket mellem kaross og bagklappen eller dårlig forbindelse i de små stik i rudekanten..
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Brugeravatar
marcel
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1108
Tilmeldt: 27. jun 2004, 23:46

15. nov 2007, 21:07

..Drage.. Ifølge diagrambogen sidder lampen i instrumentpanelet noget før ledningerne til vinduet. Så min pointe er, at fejlen må ligge meget tidligt i systemet. Altså I, eller umiddelbart efter, relæet. Ikke?
Lampen i selv knappen lyser, og den sidder jo før relæet, formodentlig... Men diagrammet i Haynes-bogen er tvetydigt.
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
Brugeravatar
dragedems
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Indlæg: 6094
Tilmeldt: 31. okt 2004, 18:16

16. nov 2007, 08:51

marcel, ved ikke, jeg har ikke haft 9k så længe ;-)
men hvis du er i tvivl om det er relæet ku du jo prøve med det fra din 9k nr. 2 ??
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011

Tilbage til "Classic Forum"