Varmebagruden i konebilen strejker!
Det er ikke sikringen og relæet klaprer, men den trækker ikke strøm og tænder heller ikke indikatorlampen i instrumentpanelet.
Nogen der har nogen gode ideer ud over dårlig kontakt i selve relæet?
Mvh
Marcel
Ingen varme i bagruden
Redaktør: Bestyrelsen
- marcel
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Ingen varme i bagruden
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
- marcel
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
..Drage.. Ifølge diagrambogen sidder lampen i instrumentpanelet noget før ledningerne til vinduet. Så min pointe er, at fejlen må ligge meget tidligt i systemet. Altså I, eller umiddelbart efter, relæet. Ikke?
Lampen i selv knappen lyser, og den sidder jo før relæet, formodentlig... Men diagrammet i Haynes-bogen er tvetydigt.
Lampen i selv knappen lyser, og den sidder jo før relæet, formodentlig... Men diagrammet i Haynes-bogen er tvetydigt.
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)

