Banner cycler

Gennemtæring i bunden ved bærepunkt saab 9000

Forum for alt der drejer sig om vores dejlige Classic modeller. Saab 99, 90, OG900 og 9000.

Redaktør: Bestyrelsen

Fyn.David
SAAB NET NYBEGYNDER

Gennemtæring i bunden ved bærepunkt saab 9000

29. nov 2007, 17:44

Hej
Jeg har erhvervet mig en saab 9000 fra 85, den har en del rust hist og her. Mest omkring skærmende og ved panelerne. Da jeg ville have den op på bukkende kunne jeg godt høre den var gal. Bærepunktet ved førersiden er gennemtæret.!

Jeg har banket løs på bunden og kan umiddlebart ikke finde andre steder men måske jeg ikke banker hårdt nok, min erfaring med rust er meget lille. Dog er jeg altid frisk på at tillære mig nye evner. Men hvad nu hvordan kommer jeg videre. Er der nogen som har erfaring med at lave sådan noget rust som kan skubbe mig i den rigtige retning. Tænker på fremgangs måde og er det overhovdet muligt og lave inden for en rimlig sum penge.
Er jo ellers en dejlig bil :)

Billede

Billede

uffe1988
ULTRA SAAB FREAK
Kontakt:

29. nov 2007, 19:22

hej jeg har lige foretaget samme repration på en 9000 jeg er ved at lave op... det var dog i passager siden og jeg har stadig rep stykket til føresiden til at sidde i et karosseri jeg har stående du må få det for at komme og skære det ud. jeg bor i thisted i thy. og værktøj må du også låne. men tilbage til sagen det er self en større operation hvis panelet er skidt i stand men hvis det ikke fejler noget så er det faktis bare at tilpasse pg svejse stykket i det tog ca 1 time at lave det... send en pm hvis du vil vide mere he he.
Fyn.David
SAAB NET NYBEGYNDER

3. dec 2007, 21:35

Har sendt en pm og tak for hjælpen uffe :)
Hvis der er andre som har lavet samme reparation er jeg meget interesseret i at høre om erfaringer i den forbindelse.

Tilbage til "Classic Forum"