Lige en kort information.
Grundet lidt vanskeligheder omkring login boksen i "Brugere" listen har vi nu valgt at lave en seperat login boks der vil stå over brugerlisten så længe man ikke er logget ind.
Det vender man sig nok hurtigt til, og de positive ting er at man slipper for det store skilt og det roterende udråbstegn.
Ændring i login metode
Redaktør: Bestyrelsen
- Vels
- SAAB-MANIAC
Ikke forstået - har lige prøve at suse rundt uden at være logget ind, lave forkerte login's osv - Jeg kan ikke finde det du omtaler.
Evt. billede ?
Evt. billede ?

- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

det var det her jeg så:

SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- Vels
- SAAB-MANIAC
Nååå dem - ja de tilhører forummet.
Beklager det kan jeg ikke gøre så meget ved uden at fjerne dem fra kildekoden - det er igen det her med flere systemer der smelter sammen.
Det har nu ikke noget med den nye login boks at gøre - det vil i givet fald have være sådan hele tiden og i øvrigt også på den gamle siden hvis man befandt sig under forummet.
Det står der så garanteret ikke når først du er logget ind et af stederne.
Beklager det kan jeg ikke gøre så meget ved uden at fjerne dem fra kildekoden - det er igen det her med flere systemer der smelter sammen.
Det har nu ikke noget med den nye login boks at gøre - det vil i givet fald have være sådan hele tiden og i øvrigt også på den gamle siden hvis man befandt sig under forummet.
Det står der så garanteret ikke når først du er logget ind et af stederne.

- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

ok, men hvorfor står det hele 2 gange (dobbelt !!) i stedet for hyperlinksymbol+tekst ??
kig lige på billedet igen..
SAAB 9000 CSi 1997
- Vels
- SAAB-MANIAC
ved ikke lige hvad jeg skal sige, det havde jeg ikke lige set på billedet. Uanset kan jeg heller ikke fremtvinge denne funktionalitet når jeg tester.
God nok vide om det er et lokalt problem eller hvad der sker. Skal vi ikke lige afvente at andre evt. også lige tester denne del så jeg ikke fejlsøger mig ihjel på noget der måske ikke er et generelt problem.
Re: Ændring i login metode
dragedems skrev:ok, men hvorfor står det hele 2 gange (dobbelt !!) i stedet for hyperlinksymbol+tekst ??
God nok vide om det er et lokalt problem eller hvad der sker. Skal vi ikke lige afvente at andre evt. også lige tester denne del så jeg ikke fejlsøger mig ihjel på noget der måske ikke er et generelt problem.

- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Designet er helt fint, men jeg savner den gamle forside med forumoversigt!
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- Saabine
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
RuneSM, på forsiden er der et faneblad, hvor der står "Sidste forum indlæg", så kan du se det som på den gamle side...
Jeg kunne heller ikke finde det, men Vels hjalp mig lige
Jeg kunne heller ikke finde det, men Vels hjalp mig lige
SAAB 99 GLi 4d 1983
SAAB 900 T16 AERO 1987
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=327618

Savner de gode gamle SAAB-tider..
SAAB 900 T16 AERO 1987
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=327618

Savner de gode gamle SAAB-tider..