Banner cycler

Fin 96 TT

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
g-maretti
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 605
Tilmeldt: 25. okt 2006, 21:51

Fin 96 TT

8. dec 2007, 21:00



Brugeravatar
Creed
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 966
Tilmeldt: 30. dec 2006, 13:51

Fin 96 TT

9. dec 2007, 01:42

Bränsle: Diesel ????
Mvh
Krede ~ (Kristian)
Brugeravatar
Peter
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1828
Tilmeldt: 3. feb 2004, 19:49

Fin 96 TT

9. dec 2007, 03:22

Næppe...
Den som ingen turbo har, han må køre uden bar.
Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

Fin 96 TT

9. dec 2007, 07:36

Flot farve - lidt nusset på sæderne, men det er da til at have med at gøre.
Hvem henter? René - er du stadig "varm"?

:-) Henrik
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!

Tilbage til "Veteran Forum"