Heysa
Er der nogen der ved om man kan købe disse skørter nogen stedet??
Helst i DK eller sverige. Har godt set dem der i annoncen med airflow mm.
Men tror det er frygteligt dyrt at få det fragtet fra USA og hertil
Ja det sæt fra Johanssons Motorsport ser rigtig godt ud og jeg har også tænkt på at få noget a la det på min 900 T16, da det ser utrolig frækt ud og giver det ultimative sportye look synes jeg.
Men det må lige vente lidt, for min Saab er ved at få den helt store tur med ny motor/gearkasse og diverse forbedringer.
Prisen kan man ikke sige noget til og det er jo meget lettere at få ting fra Sverige til Danmark end at få det helt ovre fra USA.
Det sker en gang imellem at man kan gøre nogle "fund" på f.eks. E-Bay, men delene er jo ikke nye som her.
Dog er der en ting som jeg sikkert er den eneste som har spekuleret på.
Hvor mange og i givet fald - hvem har sådan et skørtesæt fra JM på deres Saab c900 ?
Jeg tænker på om nogle ting skal passes til og er der beslag m.m.
Er de brede skærmkanter mon med? Man kunne jo sende dem en forespørgsel, så vi ikke sidder og spekulerer og gætter her.
Jeg hentede i sommer Halvanden sæt deroppe fra. Ejerne Graham og Mariette er meget flinke og firmaet ligger lidt nord for Goteborrg. Det er Graham der førhend lavede skørterne hos JMS.
Desværre er mit projekt gået i stå da bilen først skal renoveres noget mere, men prøvemonteringen viste umildbart en rigtig godt pasform. Man skal selv lave nogen monteringsbeslag og finde pakninger eller lime dem på.
Mvh Henrik
medlem nr. 239
Saab 99 Gl
9000 cs 2,3 Turbo
Takker
For de gode respons, og Edwins, nu er jeg jo lige blevet forlovet så sådan noget gris gør jeg ikke
Men det var godt nok et flot skørte du fandt til ham, er du sikker på du ikke arbejde i dameafdelingen i Magasin uden du selv ved det??