Banner cycler

NY PRIS: NG900 Turbo årg. 1996

Forum for alt der drejer sig om vores dejlige Classic modeller. Saab 99, 90, OG900 og 9000.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Nicolai
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2053
Tilmeldt: 23. mar 2004, 23:22

NY PRIS: NG900 Turbo årg. 1996

28. okt 2007, 14:28

Hej

Min far vil sælge sin NG900 turbo 2,0. 185 HK, sort, 5-dørs og har kun kørt 183000 km. Årgang 1996.
Den er med gråt velour indtræk, står på tre-egrede Viking alufælge. Bilen har anhængertræk og bliver leveret nysynet.
Aircondition er ude af funktion, ellers virker alt el som det skal.
Har en lille rustplet på størrelse med en 2-krone ved den ene dør, er ellers rustfri.
Vinterdæk på stålfælge medfølger.

Meget velkørende vogn, der altid har været kørt fornuftigt og aldrig har været bygget på, dvs. står helt original.
Lak står perfekt, dog med enkelte overfladiske ridser i motorhjelmen. Kabinen er perfekt, alt er i meget flot stand.
Bruger hverken olie eller vand, starter og kører som den skal. Gearskift går perfekt.
Bilen befinder sig i Hjørring.
En sjældent fin NG900 turbo der skal ses/prøves. Billeder kommer senere.

Forhandlingsgrundlaget er 75000 kr.

Kan træffes på tlf. 98925087, bedst aften.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af Nicolai 18. nov 2007, 20:18, rettet i alt 5 gange.


9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
Brugeravatar
AGT900
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 907
Tilmeldt: 9. maj 2006, 18:23

28. okt 2007, 15:04

Billeder for hulen Nicolai!!!!!
Saab 9-5 2,0t 1998 (sover i laden)
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)

Medlem nr. 182
Anders G. Trip
Brugeravatar
Nicolai
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2053
Tilmeldt: 23. mar 2004, 23:22

28. okt 2007, 19:14

Jeg uploader billeder så snart han får sendt noget til mig, regner med at det bliver i morgen........
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
Brugeravatar
Nicolai
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2053
Tilmeldt: 23. mar 2004, 23:22

30. okt 2007, 20:55

Så er der lidt at kigge på......dejlig vogn.
Emblemet på bagklappen bliver skiftet inden salg.

Beklager Volvoen i baggrunden på det store billede :-)
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
Brugeravatar
AGT900
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 907
Tilmeldt: 9. maj 2006, 18:23

30. okt 2007, 22:27

Rigtig fin vogn Nicolai, den er magen til min (vores)

Hilsen AGT900
Saab 9-5 2,0t 1998 (sover i laden)
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)

Medlem nr. 182
Anders G. Trip
Brugeravatar
Nicolai
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2053
Tilmeldt: 23. mar 2004, 23:22

18. nov 2007, 20:20

Min far har nu købt en Volvo V70 (Det kan jo gå tilbage for enhver), så derfor er prisen sænket til kun 65.000 kr! Man får ganske enkelt ikke mere velholdt bil for de penge.

Mvh Nicolai
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993

Tilbage til "Classic Forum"