hejsa
jeg står og skal ha lavet spacers til min v4 så jeg skal bruge 4 skiver aluminium i en hård/stærk kvalitet de skal være ø200 og min 20 mm tyk hvor finder jeg lige sådan noget?
Mvh Kim
alu til spacers søges
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Dvs. søvandsbestantigt aluminium.
Det er hårdt og tåler at blive brugt i dansk vejr.
Snak med folk der leverer ting til marine brug. Skibsværfter mv.
Hvornår skal du bruge dem ?
Hvis du har lidt tid kan jeg spørge lidt rundt.
Jeg har drejebænk og fræser mv, hvis du løber ind i problemer.
Dvs. søvandsbestantigt aluminium.
Det er hårdt og tåler at blive brugt i dansk vejr.
Snak med folk der leverer ting til marine brug. Skibsværfter mv.
Hvornår skal du bruge dem ?
Hvis du har lidt tid kan jeg spørge lidt rundt.
Jeg har drejebænk og fræser mv, hvis du løber ind i problemer.
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

kim96v4, er det spacers med henblik på at bruge 4 huls fælge eller er det "bare" spacers for øge sporvidden på de 5 huls ?
Tono her i forum arbejder nemlig på spacers til 5 huls for at kunne bruge 4 huls..
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=10277
så måske du lige skal smide en PM til ham ...?
Tono her i forum arbejder nemlig på spacers til 5 huls for at kunne bruge 4 huls..
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=10277
så måske du lige skal smide en PM til ham ...?
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- tono
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Jeg HAR købt og fået et prototype sæt fra Sverige, således der evt kan brugest 4 møtriks Ronal bananer på 96ere
Tanken var, at se pasform og kvalitet, hvorefter jeg ville lave en fælles indkøbsliste fra SKD - jeg har dog lige været under kniven og er derfor lidt mat i sokkerne, men Henrik (Solgård) har prøvetmonteret dem på sin Sonett og han kan givet fortælle mere.
Men kvaliteten virker helt OK - 25 mm alu med indpressede pindbolte - så i stedet for, at lave noget selv ?
(de ligner meget speedparts til nyrere SAABer)

Jeg HAR købt og fået et prototype sæt fra Sverige, således der evt kan brugest 4 møtriks Ronal bananer på 96ere
Tanken var, at se pasform og kvalitet, hvorefter jeg ville lave en fælles indkøbsliste fra SKD - jeg har dog lige været under kniven og er derfor lidt mat i sokkerne, men Henrik (Solgård) har prøvetmonteret dem på sin Sonett og han kan givet fortælle mere.
Men kvaliteten virker helt OK - 25 mm alu med indpressede pindbolte - så i stedet for, at lave noget selv ?
(de ligner meget speedparts til nyrere SAABer)

.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
du må meget gerne forhøre dig lidt hvis du har nogle kontakter.
det er ikke noget jeg skal bruge imorgen da jeg skal have lavet bilen først men jeg kan jo lige så godt få fundet de stumper jeg skal bruge så de kan komme op på hylden hellere de ligger der end man skal gå og vente på dem
jeg skal have lavet spacers til 5huls fælge da jeg har et sæt 16" alufælge til astra g liggende (vist nok 5x110
du må meget gerne forhøre dig lidt hvis du har nogle kontakter.
det er ikke noget jeg skal bruge imorgen da jeg skal have lavet bilen først men jeg kan jo lige så godt få fundet de stumper jeg skal bruge så de kan komme op på hylden hellere de ligger der end man skal gå og vente på dem
jeg skal have lavet spacers til 5huls fælge da jeg har et sæt 16" alufælge til astra g liggende (vist nok 5x110
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Jeg prøver at spørge om der er nogen der har noget AlMg i det rette mål
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"