Banner cycler

sonett III

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

sonett III

16. dec 2007, 08:06

Jeg faldt lige over en lettere ombygget sonett III

http://www.martin-roth.com/


uffe1988
ULTRA SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 299
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:25

sonett III

16. dec 2007, 09:15

ja man kan nå meget på en weekend, men det der må have taget meget lang tid.

Tilbage til "Veteran Forum"