Banner cycler

Find en V4 og vind

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Asch
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. nov 2006, 22:08

Find en V4 og vind

14. jan 2008, 23:34

Check også lige http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11040

Klassikeren i Sverige samler øjensynlig til bunke af Saab V4. Efter en mænge Saaber i det senest nr. af bladet, er det læsernes tur. :wink:

Så indsend et billede af din eller naboens Saab v4 med lokation, så vi danskere kan mænge os blandt Svenskerne 8) 8)

Anders


Brugeravatar
FruDyhr
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 163
Tilmeldt: 12. dec 2006, 13:57

Find en V4 og vind

15. jan 2008, 12:21

Hej Asch

Det vil jeg så afholde mig fra - det vil være snyd! :D :D
Men andre skal da hænge på.
/Mette

Tilbage til "Veteran Forum"