Banner cycler

medlemsblad , der først !!!!!

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

aksaab
EXTREME SAAB FREAK

medlemsblad , der først !!!!!

2. feb 2008, 01:00

hej jeg ville se om man kan få (købe) medlemsbladet nr 1, jeg mener det alle første blad fra den gang saab kluben startede i sin tid ? :cry:

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

2. feb 2008, 09:11

Hej aksaab,

Så skal der være et gammelt medlem der har det liggende, ellers ved jeg at Ole Bendtsen har det i arkivet - men det er nok ikke til salg.
Jeg så det da vi var samlet og snakkede om web, og vi lagde forsiden fra bladet ind her i galleriet.

Problemet med at få det lavet om til en pdf er at det vist ligger i et gammelt system der ikke er nemt at arbejde med. Jeg ved ikke engang om det kan lade sig gøre at få det gentrykt, men det vil jo i givet fald koste nogen penge. Selv syntes jeg et gentryk af historiske årsager kunne være meget sjovt, men det kræver jo en hvis form for tilslutning fra best. og medlemmer.
Billede
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

2. feb 2008, 15:58

Vels skrev:Problemet med at få det lavet om til en pdf er at det vist ligger i et gammelt system der ikke er nemt at arbejde med. Jeg ved ikke engang om det kan lade sig gøre at få det gentrykt, men det vil jo i givet fald koste nogen penge. Selv syntes jeg et gentryk af historiske årsager kunne være meget sjovt, men det kræver jo en hvis form for tilslutning fra best. og medlemmer.
Gammelt system? Jeg er næsten sikker på, at det ligger i PageMaker format, så Adobe CS bør kunne åbne det uden problemer.

M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm

Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

2. feb 2008, 19:14

Javel ja - det må vi jo have fundet ud af.
Jeg spurgte ikke nærmere indtil hvad det "gamle system" bestod af - men det kunne da være spas at få nogen stykker smidt over i PDF.
Billede
Brugeravatar
9-5Aero
SAAB-MANIAC
Kontakt:

2. feb 2008, 19:51

Det er muligt at vi lavede de første 1 - 2 stk. i Quark Express, men vi gik ret hurtigt over til PageMaker.

M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm

Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum

Tilbage til "Off Topic !!!"