Strømfordelerdækslet på min 9000 2,0 årg. 89 er revnet, og t.hansen er det eneste, der har åbent i dag.
De har umiddelbart ikke dækslet, men kunne det tænkes, at det svarer til et, der sidder i biler af andre mærker? (Så de altså har det alligevel, men bare ikke ved det)
Kan nogen hjælpe?
Strømfordelerdæksel til '89 9000 2,0. Hvilket?
Redaktør: Bestyrelsen
- Bennyfrom
- EXTREME SAAB FREAK
Det var måske en god ide af dig, hvis du oplyste lidt om hvor i landet du befinder dig ?
så var der måske en venlig sjæl, som kunne hjælpe dig, alle Saab folk herinde er meget hjælpsomme
så var der måske en venlig sjæl, som kunne hjælpe dig, alle Saab folk herinde er meget hjælpsomme
- Danny7
- SAAB NET NYBEGYNDER
Jeg havde nu ikke forestillet mig, at nogen ligefrem skulle rykke ud for at hjælpe mig, men det er ingen hemmelighed, at jeg bor i Randers.Bennyfrom skrev:Det var måske en god ide af dig, hvis du oplyste lidt om hvor i landet du befinder dig ?
- SGT
- SAAB-MANIAC
Jeg bor i Hobro og har et brugt dæksel, du må få.
SAAB är bra!
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
9000CC 2.0I 1987 hvid, sommerbil
9-5 2.0t Sedan 2001 metal, vinterbil
9-5 2.0t Sedan 1999 sølv, nysynet
9-5 2.0t Estate 2005 metal, nysynet
- Bennyfrom
- EXTREME SAAB FREAK
Der kan du bare se, der melder sig straks en behjælpelig sjælDanny7 skrev:Jeg havde nu ikke forestillet mig, at nogen ligefrem skulle rykke ud for at hjælpe mig, men det er ingen hemmelighed, at jeg bor i Randers.Bennyfrom skrev:Det var måske en god ide af dig, hvis du oplyste lidt om hvor i landet du befinder dig ?
- Danny7
- SAAB NET NYBEGYNDER
Tusind tak for hjælpen, men problemet er klaret. Mecas online-reservedelskatalog viste vejen. Det er et dæksel, der bruges i både BMW, Ford, VW etc., og som t.hansen selvfølgelig havde (59 kr). Nu spinder den som en mis. Bare synd for Meca, at de ikke havde åbent.