det lyder som et godt project kig lige her
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=53958945
v4 project på dba
Redaktør: Bestyrelsen
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
v4 project på dba
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Indlæg
v4 project på dba
Hvis nogen køber bilen og huset vil jeg gerne købe garagen
Bilen virker til at være et nemt projekt....
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- AGT900
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Hilsen Anders T.
Re: v4 project på dba
Jeg troede du ville bygge garage selvSpeedy skrev:Hvis nogen køber bilen og huset vil jeg gerne købe garagenBilen virker til at være et nemt projekt....
Hilsen Anders T.
Saab 9-5 2,0t 1998 (sover i laden)
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)
Medlem nr. 182
Anders G. Trip
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)
Medlem nr. 182
Anders G. Trip
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Indlæg
Re: v4 project på dba
Hej Anders
Det vil jeg skam også og tak for det fremsendte, det er guld værd hvis jeg ikke allerede har skrevet det til dig
Jeg bygger skam selv men hvorfor gøre noget mere besværligt end højest nødvendigt
Den er bare så hulens svær at flytte 
Det vil jeg skam også og tak for det fremsendte, det er guld værd hvis jeg ikke allerede har skrevet det til dig
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- BAAS
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Re: v4 project på dba
det er da rimelig billig!!!
8000kr for slæden og så får man et københavner hus smidt i nakken oveni.
jeg har hans kontakt oplysninger hvis nogen har 8kilo for meget, send mig en PM...
8000kr for slæden og så får man et københavner hus smidt i nakken oveni.
jeg har hans kontakt oplysninger hvis nogen har 8kilo for meget, send mig en PM...
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)
