Banner cycler

v4 project på dba

Forum for alt der drejer sig om alt til vores elskede Veteran modeller Saab 92, 93, 94, 95, 96 og 97

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
kim96v4
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1385
Tilmeldt: 6. nov 2007, 19:25

v4 project på dba

27. feb 2008, 17:09

det lyder som et godt project kig lige her

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=53958945


Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende

project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6968
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

v4 project på dba

27. feb 2008, 21:22

Hvis nogen køber bilen og huset vil jeg gerne købe garagen :) Bilen virker til at være et nemt projekt....
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
AGT900
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 907
Tilmeldt: 9. maj 2006, 18:23

Re: v4 project på dba

27. feb 2008, 21:47

Speedy skrev:Hvis nogen køber bilen og huset vil jeg gerne købe garagen :) Bilen virker til at være et nemt projekt....
Jeg troede du ville bygge garage selv :D

Hilsen Anders T.
Saab 9-5 2,0t 1998 (sover i laden)
Saab 9-3 1,9 TiD 2008 (Kører som en drøm)

Medlem nr. 182
Anders G. Trip
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:
Indlæg: 6968
Tilmeldt: 28. maj 2004, 17:01

Re: v4 project på dba

27. feb 2008, 22:05

Hej Anders

Det vil jeg skam også og tak for det fremsendte, det er guld værd hvis jeg ikke allerede har skrevet det til dig :) :wink: Jeg bygger skam selv men hvorfor gøre noget mere besværligt end højest nødvendigt :wink: Den er bare så hulens svær at flytte :D
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
BAAS
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg: 2015
Tilmeldt: 21. jun 2005, 22:18

Re: v4 project på dba

28. feb 2008, 00:45

det er da rimelig billig!!!

8000kr for slæden og så får man et københavner hus smidt i nakken oveni.
jeg har hans kontakt oplysninger hvis nogen har 8kilo for meget, send mig en PM...
9-5 2.3T ´03 AUT AERO ESTATE (260hk)
9-3 2.0T ´98 AUT CAB BLK MGC (185hk)
_______
Matra III børnecontainer (ikke flere F-biler !!)
9-5 2.0t ´00 ESTATE (192hk)
9000 2.0t ´97 JUBI (150hk)
9000 2.3T ´92 AUT (200hk)
900 2.0i ´93 (133hk)

Tilbage til "Veteran Forum"