Er der nogen af jer der har erfaring med Nordendack ?
Redaktør: Bestyrelsen
- PoulDue
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Er der nogen af jer der har erfaring med Nordendack? Overvejer Michelin Energy Saver 195/55 15 og de er klart billigst, men er det skrammel dæk de leverer?
Mvh Poul Martin Due
Klubmedlemnr: 257 håndbremsebruger
9000 CS 2,3 turbo 92, 3" udstødning.
Klubmedlemnr: 257 håndbremsebruger
9000 CS 2,3 turbo 92, 3" udstødning.
- svenT16
- SAAB-MANIAC
hmm. jeg har ikke erfaring med det omtalte firma.
jeg bestiller selv mine dæk på dækonline.dk tror jeg nok det hedder.
og hvad angår er de der Michelin ikke noget jeg turde forlade mit liv til. men det er jo igen bare min mening.
Michelin er ikke en garant for god kvalitet. ikke længere desværre. har kørt på energy for år tilbage, og det var nok sidste gang jeg har haft sommerdæk fra den producent. Jeg kører dog med glæde på deres vinter dæk, da de ligger i den gode ende i diverse tests.
held og lykke med din beslutning, og husk de 4-500 kr du sparer glæder du dig over i et par uger, men husk osse at dækkene gerne skulle være en glæde at rulle på i op til 50000 km.
jeg bestiller selv mine dæk på dækonline.dk tror jeg nok det hedder.
og hvad angår er de der Michelin ikke noget jeg turde forlade mit liv til. men det er jo igen bare min mening.
Michelin er ikke en garant for god kvalitet. ikke længere desværre. har kørt på energy for år tilbage, og det var nok sidste gang jeg har haft sommerdæk fra den producent. Jeg kører dog med glæde på deres vinter dæk, da de ligger i den gode ende i diverse tests.
held og lykke med din beslutning, og husk de 4-500 kr du sparer glæder du dig over i et par uger, men husk osse at dækkene gerne skulle være en glæde at rulle på i op til 50000 km.
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
- Creed
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Re: Er der nogen af jer der har erfaring med Nordendack ?
OT:
Samme her. Og den gamle skod Opel og mine sommerfælge er af mærket "TNG Star Performer" Ham der monterede dækket mente det var lavet af badedyr og gamle cd'er... Muligvis ja, men det var billigt, og indtil videre ingen klager...svenT16 skrev:jeg bestiller selv mine dæk på dækonline.dk tror jeg nok det hedder.
Mvh
Krede ~ (Kristian)
Krede ~ (Kristian)
- Bennyfrom
- EXTREME SAAB FREAK
undskyld, jeg troede du henviste til Dækonline, men det var en anden skriver
Re: Er der nogen af jer der har erfaring med Nordendack ?
Jeg er ikke altid sikker på at Dækonline er billigst med dæk- Euromaster sælger i øjeblikket samme dæk, i størrelsen 195-65-15 til samme pris, inkl montering men ekskl afbalancering og ventilerPoulDue skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med Nordendack? Overvejer Michelin Energy Saver 195/55 15 og de er klart billigst, men er det skrammel dæk de leverer?
undskyld, jeg troede du henviste til Dækonline, men det var en anden skriver
- dvj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Prøv at kigge på denne hjemmeside.
www.s-trading.de
Jeg købte 4 michelin vinterdæk 205/50-16 for 3000 kr. leveret ved døren.
Jeg købte dem over Ebay.de og fragten kostede 200 kr.
Gav så 600 kr. for montering og afbalancering
Hilsen Dennis
Prøv at kigge på denne hjemmeside.
www.s-trading.de
Jeg købte 4 michelin vinterdæk 205/50-16 for 3000 kr. leveret ved døren.
Jeg købte dem over Ebay.de og fragten kostede 200 kr.
Gav så 600 kr. for montering og afbalancering
Hilsen Dennis
- SteenHansen
- EXTREME SAAB FREAK
Her er også en mulighed for fornuftige dækpriser: www.fensmark-trailer.dk
De sælger rigtig mange dæk, og jeg har med tilfredshed handlet der flere gange.
Priser er ofte konkurrencedygtige med de store dækfirmaer, dog nok ikke på de udenlandske internet firmaer, men her er det jo også inkl. montering.
Steen
De sælger rigtig mange dæk, og jeg har med tilfredshed handlet der flere gange.
Priser er ofte konkurrencedygtige med de store dækfirmaer, dog nok ikke på de udenlandske internet firmaer, men her er det jo også inkl. montering.
Steen
SAAB - the most intelligent car ever built.