http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... ic&t=12214
Må desværre indse at jeg ikke har den tid projektet kræver - og denne bil fortjener virkelig at komme til ære og værdighed igen.
Jeg har ryddet op i det meget rodede ledningsnet og har undervejs fundet ud af at langt det meste el virker, men blot var/er forbundet forkert.
O-ringen ved olieretur fra turbo er ligeledes skiftet, og stikket til bankesensoren er loddet sammen igen.
Chargecooleren er forbundet igen, repareret for lækage på vandtanken og trykrørene fra turbo til chargecooler skiftet til alubøjninger med siliconesamlinger.
Der følger Mats-chip med der skulle være god for 280 hk.
Ydermere har jeg købt originale brede Aero-skærmkanter i England som passer til skørtesættet, de følger også med i handelen.
Som skrevet i en anden tråd har motoren det med at gå ud i tomgang mellem gearskiftene - jeg er sikker på at det drejer sig om justering eller at en BOV kan afhjælpe dette problem.
Bilen står ellers som da jeg hentede den bortset fra at jeg har pillet Whaletailen af som jeg tillader mig at beholde selv (lidt vil jeg have ud af det!)
Med de kræfter jeg har lagt i projektet modregnet whaletailen er prisen derfor stadig 6000 kr.
Bilen skal afhentes her på matriklen lidt nord for Horsens og det er først til mølle. Der er stadig plader på, så den er lige til at køre hjem i.
Du er velkommen til at ringe hvis du vil vide mere om bilen, venligst kun seriøse henvendelser. Tlf 86202107 eller mobil 30610776.
Mvh Nicolai
Billeder taget idag 29/6: