Banner cycler

Hvad er Saab værd for dig?

Det tidl. SAAB krise forum, som nu indikerer at nyt fra SAAB Spyker kan postes her samt viden om SAAB Spykers nye tiltag kan deles med andre. Gæster på siden kan også skrive her.

Redaktør: Bestyrelsen

Steffen2352
EXTREME SAAB FREAK

7. mar 2009, 01:04

Jeg kan se inde på: http://www.rescue-saab.com/en/index.html

At den tid nu er kommet, hvor man gerne skal angive, hvor meget man hver især er villig til at købe "folke-aktier" i Saab for - for at redde fabrikken.

Jeg kan se at der er plads til at rigtig mange flere danskere kan give sig til kende! Der er nu på 14 dage registreret næsten 14.000 Saab-tilhængere fra hele verden! Det er sgu flot.

Man kan nu angive i Euro (via et link man får i en nyhedsmail, når man tilmelder sig), helt uforpligtende, hvor mange penge man evt. vil være interesseret i at bidrage med. Det samlede potentiale offentliggøres midt næste uge. Som de skriver, så er ALLE bidrag, selv de mindste, betydende eftersom det er princippet med "de mange bække små".

Hvad venter du på?
http://www.rescue-saab.com/en/index.html

Hilsen

Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

7. mar 2009, 22:25

Saab skal redes, men jeg er ikke bilbygger. Der skal mulit mia. kr til.

At smide spare kr i en fabrik der er blevet sultet i 20 år og ikke længre har en platform at kunne bygge vidre på er vist privat økonimisk et selvmål.

Hvis GM smider saab ud har "vi" kun motoren tilbage. og motoren har oilsludge problemer..... tak skabne det er vist noget for Roskilde bank
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
Steffen2352
EXTREME SAAB FREAK

8. mar 2009, 19:53

Har "vi" motoren tilbage? Det tror jeg nu ikke! Mig bekendt er Saabs motorfabrik lukket og slukket. Og med den lukning er også produktionen af 2,3-liters motoren ophørt. D.v.s. at Saab i dag kører med en italiensk diesel, samt en 2-liters og en 2,8-liters Holden-fremstillet motor...

Hilsen.
Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

8. mar 2009, 20:10

Billede

Tilbage til "Saab-Spyker News"