Banner cycler

Beskyt kalechen - Del 2

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Kanstrup
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 7. jun 2008, 17:26

Beskyt kalechen - Del 2

14. mar 2009, 22:25

På mange kalecher ses med tiden slidmærker på ydersiden. Det viser sig som "glatte baner" på hver side af bagruden.

Hvis man lader kalechen være slået ned i lidt længere tid - måske et par varme dage i sæsonen, i garagen eller andet sted - kan det være en ide med et beskyttende mellemlag.

Her er der brugt et stykke tæppe klippet aflangt. Det ses ikke, når kalechen bliver slået ned.

Billede

Foto af Jens Urup's Cab.


Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY

Tilbage til "Cabriolet Forum"