Jeg har længe ligget inde med en JT 3" udstødning jeg havde på min gamle T8 og tænkte at den kunne jeg da lige spænde på Cab'en... 3"eren er uden katalysator, men det kunne jo nok løses inden syn om 1,5 år.. Jeg skruede således dette voldsomt store rør, med en dæmper man kan se lige igennem, på bilen og var klar til en prøvetur....
Kors i skuret hvor er bilen usmagelig nu.... Det larmer helt uacceptabelt med sådan en 3" på... Under prøveturen kom jeg sådan til at grine og gik og små lo en time efter turen.. Det var sgu pinligt at lyde som en voldstunet tosse når nu resten er helt standard
3" kan jeg følgelig ikke anbefale på en Cab... Det var ok på den lukkede 5-dørs, men ikke til åben bil
Det ender nok med en standard igen...

