Banner cycler

Bagsiderude OG-CAB sidder fast....?????

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Bagsiderude OG-CAB sidder fast....?????

22. apr 2009, 09:28

Min siderude bag i højre side på cab-en vil ikke rulle op og ned. :cry:

Havde sidebeklædningen afmonteret i forbindelse med rustbehandling og ville lige tjekke i samme "varme" men det er en komplex sag adskille ...

Når oprullet aktiveres med kontakten, siger elmotoren klik, men mere sker der ikke…

Den bevæger sig ikke..

Har i nogle trix ????????


cab1989
SUPER SAAB FREAK
Indlæg: 116
Tilmeldt: 22. okt 2008, 11:57

22. apr 2009, 10:11

Frem med måleinstrumentet og se om der er spænding på klemmerne til motoren når oprullet aktiveres. :wink:

Anders

Tilbage til "Cabriolet Forum"