anbefaling & tak
Redaktør: Bestyrelsen
- MrWoods
- SAAB NET NYBEGYNDER
- Kontakt:
Jeg vil gerne takke Saab-Daniel for det absolutte geniale map arbejde-der tilsidst resulterede i en MEGET hurtig NG900, Daniel du er en guttermand & tak for et par hygsomme/spændende dage i det jyske!!, Til alle jer der tænker over at tune jeres T5 styrede biler & vil chippe/mappe den DETTE er MANDEN at gå til, det er skrevet før & vil sikkert blive skrevet igen. Mine 5 Cents Mr Woods.
- MacBaby
- EXTREME SAAB FREAK
Det er rart at vide der er nogen der har styr på det, så ved jeg jo hvor jeg skal gå hen med min OG9-3
Hvad er du oppe og lave på den motor efter hånden? Hilsen MacBaby (Magnus fra MUC
)
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Hej MrWoods!
Er super glad for, at du kan bruge hvad jeg har lavet... Hvis der bliver noget med vognen, så siger du bare til, så finder vi ud af det!
Mvh,
Daniel.
Er super glad for, at du kan bruge hvad jeg har lavet... Hvis der bliver noget med vognen, så siger du bare til, så finder vi ud af det!
Mvh,
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Det er godt at der er sådan nogle hjælpsomme motor-nørder her på forum 
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Ja, den ros skal Daniel så absolut have...hverken mere eller mindre. Hermed en STOR buket roser fra mig til en hamrende dygtigt, seriøs og frem for alt super-entusiastisk SAAB´ist, der har formået at gøre undertegnedes bil til en sand ballerina: Så let til bens, så sprudlende frisk og så fornøjelig at køre, så man snart får tårer i øjnene. En vaskeægte champ af guds nåde (ja, jeg mener det sgu´
).
At hive så meget moment ud af en sølle 2 liter´s, så det næsten får en 225 hestes Aero til at ligne "et socialt tilfælde" er intet mindre end imponerende!!!
:mrcool
Mvh. en endnu mere veltilfreds SAAB-pilot!
/Henrik
At hive så meget moment ud af en sølle 2 liter´s, så det næsten får en 225 hestes Aero til at ligne "et socialt tilfælde" er intet mindre end imponerende!!!
:mrcool
Mvh. en endnu mere veltilfreds SAAB-pilot!
/Henrik