Banner cycler

Passer fælge

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

9kAERO97
SAAB FREAK
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. dec 2006, 16:24

Passer fælge

28. maj 2009, 18:31

Tænkte det her er noget nogen herinde ved alt om... 8)

Passer fælge fra en 9-3 fra '99 (turbo) på en 900 fra '95 (2,3) - her tænker jeg både på bolt mønster og omkreds og hvad der ellers måtte skulle tages hensyn til?!?

Hilsen
Henrik


Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

Passer fælge

28. maj 2009, 18:41

Ja, det burde de :-)
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!
9kAERO97
SAAB FREAK
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. dec 2006, 16:24

28. maj 2009, 20:29

Hej Fugmann

Så din signatur - det er præcis en 2,3 aut cab årg '95, som jeg har tænkt at bytte mig til. Hvilken årgang er din? Er det forskelle på NG900 årgangene? Er du glad for din? Er der krudt nok i den? Har du prøvet en turbo i sammenligning?

Nogle ting/svagheder man skal være opmærksom på, når man skal anskaffe sådan en?

Hilsen
Henrik
Brugeravatar
fugmann
SAAB-PSYCHO
Kontakt:
Indlæg: 2618
Tilmeldt: 19. feb 2004, 21:09

29. maj 2009, 08:03

Min er en årgang 1996. En cabriolet er ikke nær så stiv i karossen som en alm. bil. Jeg synes at de 150 hk med aut. gear rækker fint. En racer bliver den aldrig, men rigtig god at cruise i.
Jeg ved ikke nok om de forskellige forbedringselementer til at kunne svare dig på hvad man skal se efter på en 1995, men god fornøjelse og husk at lægge billeder op, når du har fået fingre i dyret ;-)

PS. har fravalgt en turbo, da den blev dyrere at forsikre :-/
SAAB hilsner,

Henrik Fugmann



Det danske vejr er Gajol- og cabrioletvejr!!

Tilbage til "Cabriolet Forum"