29. maj 2009, 08:03
Min er en årgang 1996. En cabriolet er ikke nær så stiv i karossen som en alm. bil. Jeg synes at de 150 hk med aut. gear rækker fint. En racer bliver den aldrig, men rigtig god at cruise i.
Jeg ved ikke nok om de forskellige forbedringselementer til at kunne svare dig på hvad man skal se efter på en 1995, men god fornøjelse og husk at lægge billeder op, når du har fået fingre i dyret
PS. har fravalgt en turbo, da den blev dyrere at forsikre :-/