Hvad bruger i som fjedre til OG900 CAB ???
Der er nogle fine dæmpere til salg til OG900, hvad er godt mht. fjedre ??
Hvad med dem her :
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1908
Men findes der progressive fjedre til OG Cab.?
PS Den skal IKKE sænkes. Den er rigelig lav som std.
En sænkning gør det umulig at komme rundt omkring hvor der er høj indkørsel mv.

