Banner cycler

Fjedre, front OG900 CAB ???

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

Fjedre, front OG900 CAB ???

4. jun 2009, 08:24

Hvad bruger i som fjedre til OG900 CAB ???

Der er nogle fine dæmpere til salg til OG900, hvad er godt mht. fjedre ??
Hvad med dem her :
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1908

Men findes der progressive fjedre til OG Cab.?

PS Den skal IKKE sænkes. Den er rigelig lav som std.
En sænkning gør det umulig at komme rundt omkring hvor der er høj indkørsel mv.


Tilbage til "Cabriolet Forum"