17. jun 2009, 12:55
Det er simpelthen mageløst

KØB!!! De dæk bliver du glade for, da
Nokian er kommet rigtigt godt fra det dennegang med
NRe typen. Bl.a. er det tidligere problem med en uhørt grad af dækstøj pist borte
Har præcist monteret 4 stk. af disse på en ven´s 9000, i 195/65 størrelse, sidste år. Han har stadig et bredt smil på læben, når man møder ham og spørger til dækkene. Også set i lyset af den pris han gav, nemlig lige over beskedne 2 kilo for 4 stk, via
Dækonline
Montering og afbal. skal du naturligvis selv stå for, men du er da velkommen til at spørge mig
/Henrik