Banner cycler

900 cab fra 95 til salg

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

9kAERO97
SAAB FREAK
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. dec 2006, 16:24

900 cab fra 95 til salg

22. jun 2009, 23:19

Ved godt det her ikke er salgsafdelingen - men vil bare lige fortælle jer at jeg desværre bliver nødt til at sælge den her http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... 966#143966 :cry:


Tilbage til "Cabriolet Forum"