Hej alle
Så lige denne, se venligst link.
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyhede ... 281455.ece
GM er et meget mærkeligt firma.
Standberg
GM ønsker ikke at Saab overlever
Redaktør: Bestyrelsen
- Den_Gamle
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Nej, det tror jeg desværre heller ikke at GM ønsker. Det er nok det største problem.
Tanken har strejfet mig for længe siden.
De tager det de kan bruge, og lukker resten. Ellers får de bare en konkurrent.
At de prøver og sælge er spil for galleriet. "Se vi prøvede jo at sælge" kan de sige senere. At pris og betingelser så måske er helt i skoven, siger man ikke noget om. Men hvis nogle vil købe til en overpris eller på mærkelige betingelser, så vil de sikkert godt sælge.
Som at sætte min min OG900 til salg i DBA til 300kkr. Den er ikke til salg, men hvis nogle virkeligt vil give dette, så kan de nok godt få lov at købe den.
Men jeg håber stadig, at et eller andet kan genopstå, eller en del af det kan overleve...
At de prøver og sælge er spil for galleriet. "Se vi prøvede jo at sælge" kan de sige senere. At pris og betingelser så måske er helt i skoven, siger man ikke noget om. Men hvis nogle vil købe til en overpris eller på mærkelige betingelser, så vil de sikkert godt sælge.
Som at sætte min min OG900 til salg i DBA til 300kkr. Den er ikke til salg, men hvis nogle virkeligt vil give dette, så kan de nok godt få lov at købe den.
Men jeg håber stadig, at et eller andet kan genopstå, eller en del af det kan overleve...
900T16 Aero, *88
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
Tidligere: 900GL, 1/11 1984 - 3/9 2009, R.I.P.
- svenT16
- SAAB-MANIAC
og så at de da heller ikke ønsker at nogen andre får fat i deres nye teknologi, som 9-5 er udstyret med...
en meget god artikel iøvrigt, som efter min mening nok passer bedre med de fakta der ellers florerer på nettet.
Re: GM ønsker ikke at Saab overlever
Helt enig.Den_Gamle skrev:Nej, det tror jeg desværre heller ikke at GM ønsker. Det er nok det største problem.
og så at de da heller ikke ønsker at nogen andre får fat i deres nye teknologi, som 9-5 er udstyret med...
en meget god artikel iøvrigt, som efter min mening nok passer bedre med de fakta der ellers florerer på nettet.
MVH. Sven T.
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
Bilhistorik. Nuværende 9-3 ss 08.
Porsche 911 - 74
Tidl.
99 årg 79
99 årg 81
Og900 aero. (006'eren) årg 87.
9K Aero fra 95
med-lem nr 115 skd..
- nsb
- SAAB-PSYCHO
Det er faktisk noget af det bedre jeg har læst i ekstrabladet længe!
De har været ude og se på tingene i stedet for at oversætte rygters.com...
(De mangler dog lige den om Saab 9-1 (Opel Corsa) som der var billeder ud af tidligere på nettet. Jeg gad da godt have at min Corsa var blevet "Face Lifted" til en Saab og med en 2.0 Turbo under hjælmen. Så var der solgt en Saab i stedet. De mixer vist historien om med den om deres El-Saab som skulle have været på banen fra MY2009.)
De har været ude og se på tingene i stedet for at oversætte rygters.com...
(De mangler dog lige den om Saab 9-1 (Opel Corsa) som der var billeder ud af tidligere på nettet. Jeg gad da godt have at min Corsa var blevet "Face Lifted" til en Saab og med en 2.0 Turbo under hjælmen. Så var der solgt en Saab i stedet. De mixer vist historien om med den om deres El-Saab som skulle have været på banen fra MY2009.)
NSB
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
- Vels
- SAAB-MANIAC
Tja i mangel af bedre, det meste af artiklen er jo old news og er egentligt bare detaljer der ikke rigtigt giver noget nyt til sagen.
Jeg kan da også komme med et citat her fra midten af 2010 ( fra GM's nye direktør... ) :

Andre sagde det vel fra starten :
Jeg kan da også komme med et citat her fra midten af 2010 ( fra GM's nye direktør... ) :
Til det kan vi jo kun sige... We know Ed... we know! And you still dont know anything about cars.Ed Whitacre skrev:"I don't know anything about cars," Whitacre, 67, said yesterday in an interview after his appointment. "A business is a business, and I think I can learn about cars. I'm not that old, and I think the business principles are the same."
Andre sagde det vel fra starten :
Kilde : http://www.huffingtonpost.com/2009/06/1 ... 13611.htmlHuffingtn Post skrev:The AP pointed to some heavy skepticism about Whitacre's appointment. Telecom analyst Victor Schnee of Probe Financial, who followed Whitacre's successes at AT&T. Schnee called Whitacre's appointment "bizarre," and said Whitacre lacked long-term vision GM's future.