7. feb 2010, 02:26
Jeg kan da tilføje at jeg i dag kørte en tur på Sunds sø, nær Herning
Det var skam ganske sjovt, der var lavet 3 baner man skulle igennem (Arrengementet er afholdt af Ikast Motorklub) med tid, prisen er 60kr.
Eneste problem jeg oplevede var at startfeltet, da jeg var den allersidste der var ude at køre, var noget medtaget efter de andre kørere - Ikke mindst dem med pigdæk! Så det var om at finde nogen toppe at køre på, for ellers er jeg rimelig sikker på at min udstødning og undervogn ville være et andet sted end resten af bilen

Men det gik og så snart man var ovre de første 50-100meter var der ingen problemer

Jeg ved ikke om man kan kalde dette arrengement for et "kursus" i glatføre, for føret er lidt noget andet end på vejen, men bestemt sjovt og nok også små lærereligt. Jeg oplevede faktisk enormt (overraskende) meget grip fra tid til anden når der lige skulle venstrefodsbremses lidt i svingene

(Nu har jeg jo spillet Dirt 2 på pc!! Og set Rally på Eurosport 2! Så jeg kan det hele

)
Eneste "problem" er at det ikke ligefrem er en fordel med alle de små turbo-heste.