2. maj 2010, 21:04
Ja, jeg vil også mene at det officielle tal er 100Hk. Er det en 8V'er? For så havde jeg en med samme motor før min nuværende som er med turbo. Det er sgu nok en 8V, mon ikke alle 16V'erne var med injection...
Fun faktoren er noget (meget) højere med turbo, men tilgængæld er sådan en karburator-slæde nem at holde kørende. Det er lige før at det originale værkstøjs-sæt er tilstrækkeligt i de fleste tilfælde
M.h.t. Lakken, så var min også mat (den er sort) og sløret , da jeg købte den, men jeg polerede med en excentersliber (med pude på altså) og den blev fin. Den blev dog lidt mat igen med tiden, men så fik den en tur til på udvalgte steder med excentersliberen og ellers med hånden, så blev den fin igen. Derefter har je også poleret den et par gange i hånden. Her i foråret, da jeg vaskede den efter vinter, blev den blank uden polering, så hvis man gør det nogle gange, så tror jeg at det får en mere varig effekt.
Har selv købt støddæmpere hos Bilteme en gang, men synes at de var lidt bløde, men nu er det jo heller ikke en racer, så mon ikke det går.