Der er fra tid til anden reklamer her på siden for MapTun, en computer man sætter til, der også kan nogle andre ting.
Jeg kan ikke helt blive klog på den. Hvis jeg køber sådan en til min Saab 9-3 vil den så kun virke til den (altså ny version Saab 9-3 sådan som man vælger i deres menu)? Eller er den generel og kan virke på enhver Saab? (Eller ihvertfald på enhver af de nyere?)
Grunden til at jeg spørger er at min mekaniker ven kunne være interesseret i at købe en og lade min benytte den for en billig penge, hvis han ellers kan sælge servicen til andre Saab ejere der kommer forbi.
MapTun
Redaktør: Bestyrelsen
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
selve tunings delen er/bliver låst til den bil den sættes til første gang, om andre funktioner i den kan bruges på andre biler ved jeg ikke
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
som lars siger er den låst til bilen du kan kun lægge program ind og tage det ud igen. Ikke slette fejl og sådan hvis det er det du mener
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- turbo-søren
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC