Hej alle Saabister !
Jeg har været lidt fraværende på det seneste her på siden. Skyldes firmakøb mv. Men jeg har fået mod på en 900 cab. Jeg må tilstå at det altid har været været min drøm. Jeg synes den er smuk. Hvad synes I ? Kan tilføjes at den står i Warszawa og afhentes d. 5. juli. Jeg glæder mig meget.
De bedste Hilsner Jakob
www.allegro.pl/krokodyl-cabrio-saab-900 ... 29862.html
Køb af Saab Cabrio årg, 89
Redaktør: Bestyrelsen
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Grue du får et problem !
Når først du har købt og ejert en OG900 Cab sidder du i saksen.
Så er den det eneste der duer...
De er så gude lækre og Saab specielle at intet andet duer....
Ps den ser fin ud.... Glæd dig....
Når først du har købt og ejert en OG900 Cab sidder du i saksen.
Så er den det eneste der duer...
De er så gude lækre og Saab specielle at intet andet duer....
Ps den ser fin ud.... Glæd dig....
Only young once, immature for ever.
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
RACING IS LIFE, anything that happens before or after is just waiting. (Steve Mcqueen)
T16 900 Aero "Lady DI"
T16 900 Cab "Silver Aero"
Saab Sonett III 74
Jag XJ8 4,2 alu "Maggie"
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
sig mig lige den kabine er da vist costume eller tager jeg fejl? den er super fed og noget man ikke set hver dag
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- Grue
- SUPER SAAB FREAK
km.stand: 190.000. Alt står som originalt. Det er en ltd. edition fra californien. Har selv været i tvivl om indtræk + rat var originalt, men det påståes at sådan er den født. Har ikke været vinterkørt i EU. Jeg har haft komntakt til Saabklubben i Polen, og har aft en derfra ude og kigge på den. Tommelfingeren vender opad. Den er i meget fin stand, så
21000 sloty, hvilket svarer til 36500 dkk,- er helt i orden. 15 - 20000 euro er ikke unormalt i tyskland / Schweiz for en bil i denne stand.
21000 sloty, hvilket svarer til 36500 dkk,- er helt i orden. 15 - 20000 euro er ikke unormalt i tyskland / Schweiz for en bil i denne stand.
- Grue
- SUPER SAAB FREAK
Hej !!!
Hvad kan jeg ca. forvente mht. afgift på an cab, fra 89 ??? Jeg vil tilføje, at jeg har underskrevet kontrakt og har købt den.Så jeg sidder i saksen.
Hvad kan jeg ca. forvente mht. afgift på an cab, fra 89 ??? Jeg vil tilføje, at jeg har underskrevet kontrakt og har købt den.Så jeg sidder i saksen.
- plankan
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST