Hejsa
Jeg har lige hentet en el-justerbar kabine i sverige, hvad skal jeg bruge for at få den til at virke? Er alle ledninger trukket op til det store multistik under sædet? Ved at der skal en sikring i nr.25 i baggagerummet. men der er stadig ikke liv i sædet.
Mvh. Stefan Ulrich
Montering af el sæder med hukommelse i saab 9-3 08´
Redaktør: Bestyrelsen
- ulrichstefan
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Tja, med forbehold for, at jeg tager fejl, så mener jeg bestemt, at i al den stund sædet er med hukommelse skal man forbi en Tech II.
Da jeg selv er lidt ude efter noget tilsvarende til vores SS fra `03, har jeg også forespurgt rundt omkring, hvor vanskeligt det er osv. Her fik jeg at vide, at det i bund og grund er ret ligetil med sæder uden hukommelse men noget andet i dit tilfælde, hvor det er rigtigt nok, at der skal laves et eller andet ude i bag.rummets el-central (udover programmeringen)
Det er Per Vodder fra SAAB i Højer, der oplyste om dette i sin tid. Prøv at give ham et ring (74 78 21 49). Så får du alle detaljerne
/Henrik
Da jeg selv er lidt ude efter noget tilsvarende til vores SS fra `03, har jeg også forespurgt rundt omkring, hvor vanskeligt det er osv. Her fik jeg at vide, at det i bund og grund er ret ligetil med sæder uden hukommelse men noget andet i dit tilfælde, hvor det er rigtigt nok, at der skal laves et eller andet ude i bag.rummets el-central (udover programmeringen)
Det er Per Vodder fra SAAB i Højer, der oplyste om dette i sin tid. Prøv at give ham et ring (74 78 21 49). Så får du alle detaljerne
/Henrik
- ulrichstefan
Hmm, er det et modul der skal købes eller er det bare noget sikrings halløj? ved du det?
9-3 Griffin Sportscombi aero 2.0Txwd,aut 12
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Nej, desværre. Men det skulle da ikke undre, om det kræver et modul. Dem er der jo en del af i sådan en vogn i forvejen. Der må en sagkyndig til her.
/Henrik
/Henrik
- ulrichstefan
Ja så må vi håbe at de ved det:-)
Mvh. Stefan
Mvh. Stefan
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
Det er ingen ledninger. Men det kan godt lade sig gøre 
- ulrichstefan
He he sikke en teaser;-) Hvad skal jeg have bestilt? Havde nemlig fået en tid hos HC imorgen til at få en tech2 på den, men det er der vel ingen grund til, hvis jeg skal have fat i en masse stumper.
Vil du afsløre det? For så er jeg fri for at køre fra Støvring til Randers uden grund;-) ved godt at du holder ferie Anders:-)
Vil du afsløre det? For så er jeg fri for at køre fra Støvring til Randers uden grund;-) ved godt at du holder ferie Anders:-)
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
276hk 421nm
9-3 aero 01
ca290hk og 380nm
- NFX
- SAAB NET NYBEGYNDER
Jeg ved ikke præcis hvordan det er med 9-3'eren, men ved 9-5 er det nødvendigt at køre sæderne frem og tilbage for ordentligt at komme til boltene der holder sædet fast. Det skal du bruge strøm til, men husk på at hvis du tænder for bilen uden at et sæde er tilsluttet, så går airbag-alarmen, fordi sædeairbags mangler, og så skal du alligevel ha' en Tech 2 på for at nulstille