Er der nogen der har erfaring med denne bluetooth adapter, den er jo rimelig billig og APPen er gratis.
http://www.ebay.de/itm/Torque-Android-B ... 3cc5ad6cfc
:mrcool
OBD - Bluetooth adapter
Redaktør: Bestyrelsen
- swolff
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
----------------------------------------------------------------------
Smart 453 Passion 2016
Cadillac STS 3.6 V6 Sport Luxury 2006 - LY7
#nofacebook #notmee #saabforlife #andnowcadillac #;-)
AL magt til tvivlerne.................måske!
Smart 453 Passion 2016
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Hej
Jeg har siddet og kigget lidt på dem før jeg selv købte og den har 99,9% de samme muligheder som adapteren
http://mobilscan.dk/2/da/
Der er app'en også gratis og den kan købes i danske butikker for 400,- På majoriteten af bilerne er der mellem 15 og 30 sensorer der kan aflæses på OBD/EOBD, kærestens Corsa fra 2011 har 44
Den virker super.
MVh. Anders
Jeg har siddet og kigget lidt på dem før jeg selv købte og den har 99,9% de samme muligheder som adapteren
http://mobilscan.dk/2/da/
Der er app'en også gratis og den kan købes i danske butikker for 400,- På majoriteten af bilerne er der mellem 15 og 30 sensorer der kan aflæses på OBD/EOBD, kærestens Corsa fra 2011 har 44
MVh. Anders
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- swolff
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Hej Speedy.
Jeg har også kikke lidt på den danske, men når det er første gang man skal prøve det og man ikke er helt sikker på om det virker, er det jo sjovere at købe en til 160,00 kr. contra at give 499,00 kr. :mrcool
Jeg har også kikke lidt på den danske, men når det er første gang man skal prøve det og man ikke er helt sikker på om det virker, er det jo sjovere at købe en til 160,00 kr. contra at give 499,00 kr. :mrcool
Smart 453 Passion 2016
Smart 453 Passion 2016
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Den ligner meget den jeg har, hvis den er mere skrigende blå i dagslys så er jeg sikker på det er den.
Jeg har nogle ting som jeg troede jeg kunne måle, men mistanker motorstyringen for ikke at kunne vidergive det.
ville gerne have kunne måle åbningstid på dyserne.
Den havde lidt bøvl med at connecte til bilen nogle gange, men det forsvandt ved opdate af tourge.
Skiven der fulgte med poppede op som en tom skrivbar disk, så den kom i skraldespanden.
Selve adaptoren virker uden problemer på en 9-3 T5 fra 2000, med tourge gratis version.
Jeg har nogle ting som jeg troede jeg kunne måle, men mistanker motorstyringen for ikke at kunne vidergive det.
Den havde lidt bøvl med at connecte til bilen nogle gange, men det forsvandt ved opdate af tourge.
Skiven der fulgte med poppede op som en tom skrivbar disk, så den kom i skraldespanden.
Selve adaptoren virker uden problemer på en 9-3 T5 fra 2000, med tourge gratis version.
- PeterZ
Hej,
Husk den sendes fra Kina, så ryger der ca. 200 kr på for toldekspedition + momser hvis den "fanges" i tolden.
/Peter
Husk den sendes fra Kina, så ryger der ca. 200 kr på for toldekspedition + momser hvis den "fanges" i tolden.
/Peter
/Peter
2009 9-5 Griffin, Estate, Aut., Hirsch
2015 Suzuki Swift
Sidste 35+ år, tæt på 100% selvmekanikker.
Tidligere:
MB E320, 2xBMW540i og BMW530XI
SAAB: 3x99, 3xOG900, 2x9000, OG9-3 og OG9-5
2015 Suzuki Swift
Tidligere:
- swolff
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Re: OBD - Bluetooth adapter
iflg. skat hjemmeside kommer der ingen yderligere udgifter på da varen incl. porto koster under 1150,00 kr.PeterZ skrev:Hej,
/Peter
:mrcool
Smart 453 Passion 2016
Smart 453 Passion 2016
- LarsJ
mener bestemt der kommer noget ekstra på.
min regning skrev, car diagnostic tool og så et gæt på prisen.
Told 0kr.
Import gebyr 150kr.
moms af told gebyr 40kr.
kan huske den landede på omkring 200 ekstra fra dealextreme.
min regning skrev, car diagnostic tool og så et gæt på prisen.
Told 0kr.
Import gebyr 150kr.
moms af told gebyr 40kr.
kan huske den landede på omkring 200 ekstra fra dealextreme.
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jeg har en BMW/Mini tester, en VAG(seat/skoda/audi/vw) tester og en Toyota/Lexus tester herhjemme, og hvad de kan kontra hvad min bluetooth kan med telefonen er verdener fra hinanden. Men i en snæver vending har min bluetooth gjort det rigtig godt sammen med min telefon.
Jeg har selv en OBDkey fra england, den er lidt hurtigere end de gængse og vældigt billige ELM327 enheder. ELM327 har også lidt en hit'n'miss rate på ca 25% - nogle gange får man en der ofte laver problemer, andre gange får man en der virker perfekt.
Jeg bruger også selv købeversionen af torque, da jeg støtter hans fortsatte udvikling med et så godt program
Re: OBD - Bluetooth adapter
Der er forskel på hvad krav for OBD/e-OBD/OBD2 udlæsning behøver at give dig af information pr lov, og hvilke protokoller bilfabrikanterne selv kører med internt til de resterende data/systemer. Sådan vil det altid væreLarsJ skrev:Jeg har nogle ting som jeg troede jeg kunne måle, men mistanker motorstyringen for ikke at kunne vidergive det.
Jeg har en BMW/Mini tester, en VAG(seat/skoda/audi/vw) tester og en Toyota/Lexus tester herhjemme, og hvad de kan kontra hvad min bluetooth kan med telefonen er verdener fra hinanden. Men i en snæver vending har min bluetooth gjort det rigtig godt sammen med min telefon.
Jeg har selv en OBDkey fra england, den er lidt hurtigere end de gængse og vældigt billige ELM327 enheder. ELM327 har også lidt en hit'n'miss rate på ca 25% - nogle gange får man en der ofte laver problemer, andre gange får man en der virker perfekt.
Jeg bruger også selv købeversionen af torque, da jeg støtter hans fortsatte udvikling med et så godt program
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- PeterZ
Hej,
FRA POST.DK:
Køber du varer uden for EU? Når du køber en vare i et land uden for EU, som har en værdi over 80 kr., skal du betale moms og told af varen samt importgebyr (tidligere fortoldningsgebyr).
Varens værdi Hvor meget skal jeg betale
Under 80 kr. Du skal hverken betale moms, told eller importgebyr
80-1.150 kr. Du skal betale moms og importgebyr
Over 1.150 kr. Du skal betale moms, told og importgebyr
Importgebyr
Ved indførsel af varer i postforsendelser har Post Danmark angivelsespligten over for SKAT.
Til dækning af omkostninger ved dette arbejde opkræver Post Danmark pr. 1. januar 2010 et importgebyr på 160 kr. inkl. moms pr. forsendelse for varer over 80 kr.
/Peter
FRA POST.DK:
Køber du varer uden for EU? Når du køber en vare i et land uden for EU, som har en værdi over 80 kr., skal du betale moms og told af varen samt importgebyr (tidligere fortoldningsgebyr).
Varens værdi Hvor meget skal jeg betale
Under 80 kr. Du skal hverken betale moms, told eller importgebyr
80-1.150 kr. Du skal betale moms og importgebyr
Over 1.150 kr. Du skal betale moms, told og importgebyr
Importgebyr
Ved indførsel af varer i postforsendelser har Post Danmark angivelsespligten over for SKAT.
Til dækning af omkostninger ved dette arbejde opkræver Post Danmark pr. 1. januar 2010 et importgebyr på 160 kr. inkl. moms pr. forsendelse for varer over 80 kr.
/Peter
/Peter
2015 Suzuki Swift
Tidligere:
2015 Suzuki Swift
Tidligere: