Som overskriften lyder, så jeg lige en ny reklamefilm på TV2 fra boxertv, hvor der er en og900cab i en fin rolle.
Er det en der er udlånt fra klubben ??
Ny boxertv reklame ft. og900cab
Redaktør: Bestyrelsen
- Stoffer
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- swolff
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Men landskabet ser ikke danske eller skandinavisk ud, selvom Boxer vist er et svensk selskab kunne optagelserne god være lavet overthere, hvor der også kører mange fornuftige mennesker rundt i SAAB Convertible.
Jeg syntes forøvrigt, at man rigtig ofte ser SAAB Convertible i amerikanske film og serie eks. et umage par, hvor Greg og Darma kører i en fin SAAB Convertible.
:mrcool
Re: Ny boxertv reklame ft. og900cab
Jeg har også set reklamen og det er så dejligt at se en fin SAAB med karisma istedet for en ....Stoffer skrev:Som overskriften lyder, så jeg lige en ny reklamefilm på TV2 fra boxertv, hvor der er en og900cab i en fin rolle.
Er det en der er udlånt fra klubben ??
Men landskabet ser ikke danske eller skandinavisk ud, selvom Boxer vist er et svensk selskab kunne optagelserne god være lavet overthere, hvor der også kører mange fornuftige mennesker rundt i SAAB Convertible.
Jeg syntes forøvrigt, at man rigtig ofte ser SAAB Convertible i amerikanske film og serie eks. et umage par, hvor Greg og Darma kører i en fin SAAB Convertible.
:mrcool
----------------------------------------------------------------------
Smart 453 Passion 2016
Cadillac STS 3.6 V6 Sport Luxury 2006 - LY7
#nofacebook #notmee #saabforlife #andnowcadillac #;-)
AL magt til tvivlerne.................måske!
Smart 453 Passion 2016
Cadillac STS 3.6 V6 Sport Luxury 2006 - LY7
#nofacebook #notmee #saabforlife #andnowcadillac #;-)
AL magt til tvivlerne.................måske!
- Nicolai
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Den ligner jo til forveksling Vikings..........
Den dag der optræder en sort 900 Aero cab i en reklame går jeg i panik. Jeg er næsten sikker på at jeg har den eneste i DK.....
Den ligner jo til forveksling Vikings..........
Den dag der optræder en sort 900 Aero cab i en reklame går jeg i panik. Jeg er næsten sikker på at jeg har den eneste i DK.....
9-3X TTID4 180HK 2011
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
9000 CSE 2.3T A50 Aut. 1997
900 Aero LPT 1993
- viking
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

Den er dælme flot, super flot....Men den har nok ikke DI.
Burde have kørt i cab-en i weekenden det var super CAB vejr...Og nok sidste chance i år.
Men igen hårdt arbejde med renovering af Saab værkstedet.. Det blev pudset/filset i weekenden. Av det bliver man træt af...
Burde have kørt i cab-en i weekenden det var super CAB vejr...Og nok sidste chance i år.
Men igen hårdt arbejde med renovering af Saab værkstedet.. Det blev pudset/filset i weekenden. Av det bliver man træt af...
- Edwins

- Kontakt:
Jeg har kørt i Cab søndag eftermiddag/aften.
68 km. sydpå, i vinterhi.
"Vaf*nden er salt?", spurgte Edwins Cab..
Det koster 1800 dask at have den stuvet af vejen i et halvt år, under perfekte forhold. Alle pengene værd.
"Vaf*nden er salt?", spurgte Edwins Cab..
Det koster 1800 dask at have den stuvet af vejen i et halvt år, under perfekte forhold. Alle pengene værd.
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- Schilling
- SAAB NET NYBEGYNDER
Kørte Cab i søndags for sidste gang i år. 
Højrestyret og900 Turbo S - 6 graders varme og støvregn - fantastisk!!!
Mindre detalje er det at vi måtte bugsere den i vinterhi de sidste 30 km - Men heldigt det først skete der, min kammerat havde kørt den hjem fra UK til Stockholm samme dag
Højrestyret og900 Turbo S - 6 graders varme og støvregn - fantastisk!!!
Mindre detalje er det at vi måtte bugsere den i vinterhi de sidste 30 km - Men heldigt det først skete der, min kammerat havde kørt den hjem fra UK til Stockholm samme dag
- khs
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Schilling
- SAAB NET NYBEGYNDER
Havde kun larmet de sidste 50 km - så vidste godt den var gal, men røg hurtigt igennem værkstedet, med lidt frisk kølervæske og en vask - den skulle bare køres ud og gemmes væk under vinteren.
Men den vender stærk tilbage i forhåbentlig 2012 med rattet i den rigtige side, hvis ellers den næsten tomme Cab karosse der står i værkstedet, snart gider at tage sig sammen til at gøre sig klar til lak
Havde kun larmet de sidste 50 km - så vidste godt den var gal, men røg hurtigt igennem værkstedet, med lidt frisk kølervæske og en vask - den skulle bare køres ud og gemmes væk under vinteren.
Men den vender stærk tilbage i forhåbentlig 2012 med rattet i den rigtige side, hvis ellers den næsten tomme Cab karosse der står i værkstedet, snart gider at tage sig sammen til at gøre sig klar til lak
- DenHvideSvensker
- SUPER SAAB FREAK
Jeg har også set reklamen og det er så dejligt at se en fin SAAB med karisma istedet for en ....
:mrcool[/quote]
Der er flere der har kørt i Saab cabs i Hollywood - Seinfeld i OG900 cab, Dharma and Greg som du nævner, Richard Gere i OG900 cab i 'Final Analysis' og Jack Nicholson i OG9-3 cab i 'As Good As It Gets' .... og så min i et afsnit af 'Klovn'
Man ser den dog 'bare' i baggrunden, og det er helt tilfældigt. Jeg var instruktørassistent på det afsnit, og var kørende i bilen og parkerede på pladsen, hvor der så senere blev filmet. Kanstrup lurede det faktisk, da han så afsnittet i tv
Mvh.
Anders
"SAAB was founded by 16 aircraft engineers - their spirit lives on!"
:mrcool[/quote]
Der er flere der har kørt i Saab cabs i Hollywood - Seinfeld i OG900 cab, Dharma and Greg som du nævner, Richard Gere i OG900 cab i 'Final Analysis' og Jack Nicholson i OG9-3 cab i 'As Good As It Gets' .... og så min i et afsnit af 'Klovn'
Mvh.
Anders
"SAAB was founded by 16 aircraft engineers - their spirit lives on!"
Nuværende:
1989 OG900 T16 cab
1992 OG900i 16V coupé
Tidligere:
1994 9000 CS
1987 OG900i 8V Sedan
1987 OG900 T16 Aero
1971 96 V4 (projekt)
1989 OG900 T16 cab
1992 OG900i 16V coupé
Tidligere:
1994 9000 CS
1987 OG900i 8V Sedan
1987 OG900 T16 Aero
1971 96 V4 (projekt)
- tknage
Der var mange Saab biler i Mcgyver, også en cab i dette samklip. http://www.youtube.com/watch?v=AF0sa6VdCiE
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 2006SC Hirsch aut,
- viking

Dælme en dejlig film Thomas.... Ikke så meget snak, kun Saab
Iøvrig, smart med US forlygterne til OG900, kan de mon købes til OG900 MY 87- ?
Iøvrig, smart med US forlygterne til OG900, kan de mon købes til OG900 MY 87- ?
- Edwins

- Kontakt:
Viking, lamperne klæder bilen, men lyser ikke så godt som de originale, dejligt store forlygter på Og900.
Der var (om der det endnu, ved jeg ikke) en regel i Staterne om forlampernes størrelse, og de kører også med sildebenslamper, i stedet for asymmetriske med udskiftelige glødelamper.
Der var (om der det endnu, ved jeg ikke) en regel i Staterne om forlampernes størrelse, og de kører også med sildebenslamper, i stedet for asymmetriske med udskiftelige glødelamper.
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- tknage
Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om specielle us forlygter til 87 og frem. Men de er (var) vel helt vilde derovre, fordi nu kom bilerne med de smarte euro forlygter.
For lige at svagt vende tilbage til emnet, så fandt jeg denne side http://www.imcdb.org/
Internet Movie Cars Database. Her kan man slå en bil op og se hvilke film/serier den har været med i. Man kan selvfølgelig også slå en film om og se hvilke biler der var med. Man kan ordne resultaterne efter hvor vigtig en rolle bilen havde. "saab" genererer 93 sider med titler. En del af dem er film, hvor man bare ser røven af en Saab, men der er forbavsende mange, hvor bilen har en fremtrædende rolle.
For lige at svagt vende tilbage til emnet, så fandt jeg denne side http://www.imcdb.org/
Internet Movie Cars Database. Her kan man slå en bil op og se hvilke film/serier den har været med i. Man kan selvfølgelig også slå en film om og se hvilke biler der var med. Man kan ordne resultaterne efter hvor vigtig en rolle bilen havde. "saab" genererer 93 sider med titler. En del af dem er film, hvor man bare ser røven af en Saab, men der er forbavsende mange, hvor bilen har en fremtrædende rolle.
Mvh. Thomas
9-3 2006SC Hirsch aut,
9-3 2006SC Hirsch aut,
- Edwins

- Kontakt:
Jeg synes ikke jeg kan finde noget om specielle us forlygter til 87 og frem.
- Men det kan jeg. Scroll 1/5 del ned i denne, og læs om Amerikanernes åndssvage forlygtelovgivning:
http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp#I ... .93present
Jeg synes ikke jeg kan finde noget om specielle us forlygter til 87 og frem.
- Men det kan jeg. Scroll 1/5 del ned i denne, og læs om Amerikanernes åndssvage forlygtelovgivning:
http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp#I ... .93present
Med lem nr. 262
Med lem nr. 262
- viking

http://en.wikipedia.org/wiki/File:1969_ ... reen_F.jpg
spongebob squarepants eget lampe design..
Sorry, super link til bil videoerne..
Saab T16 Cab ummmmm
http://en.wikipedia.org/wiki/File:1969_ ... reen_F.jpg
spongebob squarepants eget lampe design..
Sorry, super link til bil videoerne..
Saab T16 Cab ummmmm
- tknage
Så Edwins. Der findes us eller eurolygter til lige front. Loven blev ophævet i 83 og derfor findes der ikke specielle us lygter til skrå front. Er det sådan?
I så fald, blev de så ved med at levere med us lygter frem til 86, eller kunne man købe med eurolygter i de sidste årgange med lige front i usa?
I så fald, blev de så ved med at levere med us lygter frem til 86, eller kunne man købe med eurolygter i de sidste årgange med lige front i usa?
Mvh. Thomas
9-3 2006SC Hirsch aut,
9-3 2006SC Hirsch aut,