hej
Er der nogen der kan anbefale et web site til køb af dette? er løbet tør og har brug for det hurtigt?
Tak
Peter
Hvor køber i Renovo sæt til kalechen?
Redaktør: Bestyrelsen
- casper-fischer
- SAAB-MANIAC
Jeg har lidt på lager . Hvilken bil ?
9000 aero 1993 3"jt GT3076r turbo M: extern wastegate 3"downpipe "banan"Kort top m.storre ventiler.frakoblet ballance aksler.850ml dyser.Knaster 268/9,6 520hk 669 nm
- Stoffer
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Jeg har en '92 Classic kludebil, med et par hydrauliske cylindre som skubber og trækker i noget metalskeletværk. 12-14 sekunder, så er det overstået. :sunglasses
Jeg har ikke købt dele til den, og ville blive sur over at noget sådant skulle være nødvendigt..

Jeg har ikke købt dele til den, og ville blive sur over at noget sådant skulle være nødvendigt..
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
- HPS1
- SAAB FREAK
Nå - så lagde jeg en ordre hos Kaleche pleje men de er på ferie og først tilbage 29 juli og det går ikke så nu har jeg annulleret ordren. Jeg har brug for 1 stk imprægnering samt 1 stk til indfarvning (Sort) er der nogen der ved om det ikke er muligt at købe det i diveres marine/havne butikker?
peter
peter
- RuneTonnesen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Hvor i landet bor du ellers prøv http://www.autosadelmageren.dk/produkt/ ... usa-biler/
Rune Tønnesen medlemsnummer 709
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
SAAB 9-3 B204R - Projektbil
SAAB 9-5 Estate 2.2 TID - Daily driver
SAAB - Not For Everyone, Essential to a Few
- jsf
- SAAB NET NYBEGYNDER