Et lille indblik i hvad tiden i garagen går med.
Jeg har efter længere tid været på udkig efter både en nyere 9-3 (MY 05-06) uden nogen faldt i min smag. Der har derimod været tilfælde hvor den ældre generation af 9-3 kunne have været interessant med T7 system. Så jagten blev mere og mere ledt ind på den ældre version af 9-3.
Efter lidt over års eftersøgning, dukkede min nu indkøbte 9-3'er op i syd/vest Tyskland. En del skævtisk i starten, alligevel mangle kilometer at køre bare for at kigge, undlaske nummerplader osv. Der blev mailen billeder frem og tilbage mellem og sælgeren. Bilen skulle efter signe være så godt som rustfri, fuldservice bog (Autoriseret SAAB værksted) kun 2 ejer og 118xxx på klokken
Beslutningen blev taget sent en aften, at dette måtte være Bilen'en. Så det gik stærkt med at få bestilt tid til transport m.m ( Det skal siges, at jeg IKKE har været nede og se på bilen)
3 dage efter stod bilen i gårdspladsen, bragt af Autoligstik. Hurtig respons, alt det at pengene nåede at skifte hænder
Teknik om bilen:
Motoren er en B205L altså samme motor som sidder i AERO modellen, dog med Mits istedet for en garrett turbo.
Yder 185hk og 263Nm efter papirerne.
Indvendig:
Kolfiber panel
Læder sæder med "turbo" tryk i ryggen
Tåge lygter for
Fartpilot
ACC anlæg
AS3 Stereo
etc..
Enjoy it
Første dag på dansk grund : )
Lillebror holder i baggrunden. NG900s B206I motor med 150000 på klokken
Sælger havde ikke oplyst, at er var komplet nye bremser for og bag. Som et men, var det Viggen bremser i bag
Så godt som det meste i udstyr (mere kommer)
5 Måned 2002 / jubii model
Inkl vinterdæk originale stål og 2 sæt visker blade
Trænger til en make over:D
Så det vigtigste papir arbejdet, skal jo være i orden også








