31. aug 2014, 11:24
Av

det var heldigt der ikke skete mere. Min far fik det vist filmet fra den anden vinkel også, jeg må lige se om jeg kan få det lagt op.
For øvrigt, godt klaret med det friløbshåndtag. Da jeg så starten virkede det som om det tog lang tid, men det kostede vel højst 2 sekunder.
Jeg fumlede også lidt med gearskiftet på min 2. træningskørsel. I bilen føltes det som om det tog mindst 5 sekunder at få den i gear, men på videoen tager det nok maks et sekund.
Jeg lægger også lidt flere videoer op senere, måske først i morgen da vi har 100/100 på fabrikken

MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99