Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
OSS
Forside
Søg
Klubtøj
Log ind
Tilmeld
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Saab Klub Danmark
Tak for 2014 og godt nytår
Forum til diskussion og brug i forhold til Saab Klub Danmark fraktion "Classic Motorsport"
Besvar
Søg
Avanceret søgning
1 indlæg • Side
1
af
1
Solgaard
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:
Kontakt Solgaard
Websted
Indlæg: 1079
Tilmeldt:
13. jan 2004, 01:27
Indlæg
Tak for 2014 og godt nytår
Citat
31. dec 2014, 18:42
Tak for året der er gået. Det har været et super godt år.
Jeg har deltaget i en masse godt classic motor sport til Hill Climbe, Sprint og DHB 402m race. Det har været super fedt og glæder mig til at give den max gas i 2015
Mine SAAB billeder mm:
http://solgaard.ljbk.dk/
Top
Besvar
1 indlæg • Side
1
af
1
Tilbage til "Classic Motorsport"
Gå til
Debat Forum
Bestyrelsen informerer
Modern Forum
Classic Forum
Veteran Forum
Cabriolet Forum
Projekt Forum
Tun og trim Forum
Billed galleri.
Træf Forum
Classic Motorsport
Off Topic !!!
SKD Web
Reservedele
English forum
Test Forum
Invitationer/Invitations
Handelsplads
Sælges
Købes
Set på nettet..
Kramboden Sælges
Kramboden Købes