Meine Damen und herrer.............
女士們,先生們 <------- (Kinesisk)
Ja, så kom tiden selv for mig som en "Planke" -
for en ny bil
Noget af en rejse og noget af en måde at gøre det bare lidt kompliceret på -
når man skal kigge på/købe bil
Vi startede hjemmefra med at tage toget mandag kl 10.
Pågatåg fra spor 3 - Lund/Malmö/Ystad:

Sådan som stationen ser ud i den lille provinds jeg bor i:

Har kun små 8-10 min gangafstand ned til den:

Ankomst Malmö C 10:38 hvilket gav os cirka 30 min til afgang med dette "dyr" her-
X2000:

Helt med op til Stockholm skulle vi dog ikke -
"Norrköping" er langt nok

Ankomst Norrköping 14:33, og havde booked en limosine som stod klar -
så det var bare "Raka spåret" ud til bilen
Her så et billede som viser hvad der kunne "lokke" mig helt op til Norrköping:

Men hold da helt op mander
Norrköping på denne tid og så det faktum at det er ferietider, samt varmen -
det gjorde desværre at der ikke blev nogen større billede serie af denne lille rejse
Men efter en lang inspektion/prøvetur på 60 min -
så bestemte jeg mig for at slå til på en deal
Hun er ikke perfekt har fået sine små knubs og ridser lidt hist og her -
precis som en anden også har.
Men hun har da "potentiale" for at blive finfin -
og al service er dokumenteret i den skønneste orden
Turen hjem gik som på "räls" lige ud af motorvejen -
og godt der er en fungerende fartpilot
Dette er ikke mindre end en 100% heavy milslukare/långfärdslok som vi siger herover -
et meget bekvemt "hverdagsrum" med 4 hjul/rat og dejlig motor
Turen hjem gik lige direkte non stop -
og vi kunde da sagtens have taget mange mil endnu





































































































