Banner cycler

Fællestræf i Odense den 21 april

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1642
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Fællestræf i Odense den 21 april

11. mar 2018, 20:13

Billede
Vedhæftede filer
Invitation til Forårskomsammen for Saab 2018.jpg


Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1642
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Re: Fællestræf i Odense den 21 april

11. apr 2018, 20:50

Der er stadig plads til flere, så kom bare med tilmeldingerne.

Der er kaffe og kage om formiddagen. Over middag tænder vi op i grillen og steger pølser.

Det hele er klappet og klart til en hyggelig dag med mange forskellige Saab'er.

I skal bare komme med det gode vejr. 8)
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
Brugeravatar
Micky
SUPER SAAB FREAK
Kontakt:
Indlæg: 157
Tilmeldt: 29. apr 2017, 10:00

Re: Fællestræf i Odense den 21 april

15. apr 2018, 10:33

Jeg vil gerne med, sender lige en mail og overføre via mobilpay
Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike :D
Brugeravatar
tknage
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1642
Tilmeldt: 15. jun 2010, 07:15

Re: Fællestræf i Odense den 21 april

16. apr 2018, 19:57

Tak Mike. Jeg har dog ikke mobile pay. :lol:

Jeg minder lige om, at i morgen er sidste frist for tilmelding. :!:
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
Brugeravatar
Jensen
Administrator
Indlæg: 6837
Tilmeldt: 5. okt 2004, 20:57

Re: Fællestræf i Odense den 21 april

21. apr 2018, 22:42

Tak til både arrangørerne og de som deltog for et rigtigt godt træf.

Her er et enkelt øjebliksbillede fra dagen.

Billede

MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Brugeravatar
Viggen
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 718
Tilmeldt: 8. sep 2006, 09:12

Re: Fællestræf i Odense den 21 april

22. apr 2018, 08:50

Det var et virkeligt godt fællestræf, vi holdt i går. :D
Her et par billeder:
P4210104_2.jpg
P4210105_2.jpg
SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Cab 2,0T Hirsch+
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+ (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)

Tilbage til "Træf Forum"