
Fællestræf i Odense den 21 april
Redaktør: Bestyrelsen
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Fællestræf i Odense den 21 april

Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Fællestræf i Odense den 21 april
Der er stadig plads til flere, så kom bare med tilmeldingerne.
Der er kaffe og kage om formiddagen. Over middag tænder vi op i grillen og steger pølser.
Det hele er klappet og klart til en hyggelig dag med mange forskellige Saab'er.
I skal bare komme med det gode vejr.
Der er kaffe og kage om formiddagen. Over middag tænder vi op i grillen og steger pølser.
Det hele er klappet og klart til en hyggelig dag med mange forskellige Saab'er.
I skal bare komme med det gode vejr.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- Micky
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Re: Fællestræf i Odense den 21 april
Jeg vil gerne med, sender lige en mail og overføre via mobilpay
Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Fællestræf i Odense den 21 april
Tak Mike. Jeg har dog ikke mobile pay.
Jeg minder lige om, at i morgen er sidste frist for tilmelding.
Jeg minder lige om, at i morgen er sidste frist for tilmelding.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Re: Fællestræf i Odense den 21 april
Tak til både arrangørerne og de som deltog for et rigtigt godt træf.
Her er et enkelt øjebliksbillede fra dagen.

MVH Mads
Her er et enkelt øjebliksbillede fra dagen.

MVH Mads
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Viggen
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: Fællestræf i Odense den 21 april
Det var et virkeligt godt fællestræf, vi holdt i går.
Her et par billeder: SAAB hilsen Ole
Her et par billeder: SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Cab 2,0T Hirsch+
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+ (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+ (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
