Jeg har længe savnet at mødes med SAAB venner på torsdags aftener på Ørnerede pladsen ved Aarhus.
Møde i nogle år hver anden torsdagsaften var hyggelig og overkommelig ved at det var få minutters kørsel, og så var det også helt gratis.
På solrige torsdagsaftener i sommerhalvåret kommer der entusiaster med ældre biler af alle mærker - op til 400 biler til træf ved siden af Kvickly i Ry, og på den store plads er der også plads til mange venner med SAAB'er.
Thomas Knage og jeg kommer torsdag aften efter kl. 17, og det vil glæde os om der møder flere med SAAB'er.
Deltage i torsdag aftens træffet i Ry
Redaktør: Bestyrelsen
- LeifKjaerNielsen
- SAAB FREAK
Indlæg
Deltage i torsdag aftens træffet i Ry
Leif Kjær Nielsen - Silkeborg
grøn SAAB 99 2,0 fra 1974 ejet siden 1977
brun SAAB 99 2,0 automatgear fra 1974 ejet siden 1978
grøn SAAB 99 2,0 fra 1974 ejet siden 1977
brun SAAB 99 2,0 automatgear fra 1974 ejet siden 1978
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Re: Deltage i torsdag aftens træffet i Ry
Vi mødes igen i Ry nu på torsdag den 5. fra kl ca. 17.30
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- LeifKjaerNielsen
- SAAB FREAK
Indlæg
Re: Deltage i torsdag aftens træffet i Ry
Håber på mange deltagere med SAAB'er ligesom den 11. juli, og denne gang er der også spændende nyt om det store internationale SAAB-træf i Danmark i 2020 - 7., 8. og 9. august på Vingsted Centeret
Leif Kjær Nielsen - Silkeborg
grøn SAAB 99 2,0 fra 1974 ejet siden 1977
brun SAAB 99 2,0 automatgear fra 1974 ejet siden 1978
grøn SAAB 99 2,0 fra 1974 ejet siden 1977
brun SAAB 99 2,0 automatgear fra 1974 ejet siden 1978
