Banner cycler

Kald det bare censur

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

tono
SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST

Kald det bare censur

9. aug 2006, 08:45

Vi kender dog kun lidt til denne udvikling her på forummet, men der har dog været "optræk", måske bør vi følge den svenske klubs forsøg:

På förekommen anledning

Det jag skriver kommer säkert att uppfattas som bryskt, men det är dags för klartext.

Allt oftare förekommer det olika mer eller mindre upphetsade meningsutbyten på detta forum. Det är inte onaturligt i takt med att Anslagstavlan (idag 2525 användare) växer, men för den skull är det inte önskvärt. Anslagstavlan är inte till för uppretade diskussioner eller kommentarer om personer.

Anslagstavlan är till för att vara en hjälp då det finns behov, en kunskapskälla för att öka sin kunskap, en trevlig mötesplats för människor som delar samma intresse oaktat ålder, men givetvis också ett forum för prylar som söker nya ägare.

Det är lätt att vara sarkastisk eller stöddig när man sitter framför datorn och inte ser den man kommunicerar med. Jag har ingen som helst lust, ambition, eller tid heller för den delen, att leka dadda åt vuxna människor för att hålla tonen anständig på detta forum.

Så från och med nu gäller det att hålla på ”nätiketten” och uppföra sig. Jag kommer nämligen att göra det enkelt för mig. Är det svårt att efterleva de enkla regler som gäller blir det avstängning för kortare eller längre tid för vederbörande.
REGLER HÄR: http://www.saabklubben.com/ubbthreads/newuser.php?Cat=0

Jag har inte tid att läsa igenom varje meddelande. Det finns en symbol i varje inlägg som ser ut så här KLickar man på den symbolen anmäls inlägget till moderator.

Vi behöver moderatorer som kan hjälpa till. Frågan har varit uppe tidigare, men har runnit ut i sanden. Nu är det dags att ta tag i den frågan igen. Den som hörde av sig då, är mycket välkommen igen. Är du intresserad? Tag kontakt. Jag är dock bortrest 10-20 augusti

--------------------
Mvh Martin Bergstrand
Ordförande & webmaster Svenska Saabklubben
Från tvåtakt till turbo

Bedste hilsner H.P

.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.

Tilbage til "Off Topic !!!"