Hammonds ulykke vises i 'Top Gear'
Redaktør: Bestyrelsen
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Aero-dreamer
- SUPER SAAB FREAK
Cool, nu ville det være fedt hvis de sendte det på BBC Prime eller World dem kan jeg nemlig se, så kunne det være jeg var fri for at vente på tv3 +.
nogen det kan sige om de nye afsnit sendes på BBC Prime eller World???
nogen det kan sige om de nye afsnit sendes på BBC Prime eller World???
SAAB- Not for all, but enjoyed by us!
- peterkj
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Top Gear varer 60 minutter og er forbeholdt England. Det som sendes på BBC World er en forkortet version på 30 minutter som er forbeholdt hele verden.
Versionen som sendes på BBC World kommer 1 til 2 uger efter at programmet er sendt i England på BBC2.
Versionen som sendes på BBC Prime hedder TopGear Extra og er den engelske version på 60 minutter.
Denne sendes 1/2 til 1 år efter udsendelsen er sendt første gang på BBC2.
Har man en parabol på 88 cm og kun et hoved på - en såkaldt LNB - kan denne drejes til positionen 28,2 grader øst.
Her kan man modtage 4 BBC-kanaler og 4 som hedder ITV (svarer til Dansk TV2) samt en filmkanal a la TV2 film.
Kanalerne er frie, hammergode (hvis man er til engelsk TV) og så forbedre det ens engelskkundskaber enormt. Sidst men ikke mindst er næsten alle udsendelser tekstet på engelsk, hvilket gør at man stort set fatter det hele.
Siden jeg drejede min parabol væk fra positionerne hvor de danske kanaler findes har vi næsten kun set engelsk TV.
På Sjælland skal man have større paraboler og min 88 cm parabol er lige i underkanten.
Versionen som sendes på BBC World kommer 1 til 2 uger efter at programmet er sendt i England på BBC2.
Versionen som sendes på BBC Prime hedder TopGear Extra og er den engelske version på 60 minutter.
Denne sendes 1/2 til 1 år efter udsendelsen er sendt første gang på BBC2.
Har man en parabol på 88 cm og kun et hoved på - en såkaldt LNB - kan denne drejes til positionen 28,2 grader øst.
Her kan man modtage 4 BBC-kanaler og 4 som hedder ITV (svarer til Dansk TV2) samt en filmkanal a la TV2 film.
Kanalerne er frie, hammergode (hvis man er til engelsk TV) og så forbedre det ens engelskkundskaber enormt. Sidst men ikke mindst er næsten alle udsendelser tekstet på engelsk, hvilket gør at man stort set fatter det hele.
Siden jeg drejede min parabol væk fra positionerne hvor de danske kanaler findes har vi næsten kun set engelsk TV.
På Sjælland skal man have større paraboler og min 88 cm parabol er lige i underkanten.
Senest rettet af peterkj 6. jan 2007, 00:37, rettet i alt 1 gang.
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
hmm, det er go info, peter... Kører du helt uden kort i parabolen? For så skal jeg da have min drejet om, bruger den overhovedet ikke, pt...
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- peterkj
Nej kanalerne er helt gratis og kan modtages på en såkaldt Free to Air modtager (FTA). En sådan kan købes for under 1000 kr.
Kanalerne kan selvfølgelig også modtages på alle andre digitale sat-modtagere.
Grunden til at de er gratis er, at de sendes med lav styrke fra satelitten så man egentlig kun skulle kunne modtage dem i England, men med paraboler større end Hr og Fru Jensens kan det lade sig gøre.
Især når man som Fischer klanen bor ude mod vest. Så er det optimalt (ikke lige helt opdateret på om du stadig bor i det midtjyske Daniel
).
Ud over de kanaler jeg nævnte får man omkring 100 andre gratiskanaler.
Det meste er dog TV-shopping, men der er 2 gratis Reality-kanaler, et par filmkanaler med film fra 70´erne og 80´erne samt omkring 10 musikvideokanaler.
Der er også et hav af fede engelske radiostationer som følger med gratis.
Kanalerne kan selvfølgelig også modtages på alle andre digitale sat-modtagere.
Grunden til at de er gratis er, at de sendes med lav styrke fra satelitten så man egentlig kun skulle kunne modtage dem i England, men med paraboler større end Hr og Fru Jensens kan det lade sig gøre.
Især når man som Fischer klanen bor ude mod vest. Så er det optimalt (ikke lige helt opdateret på om du stadig bor i det midtjyske Daniel
Ud over de kanaler jeg nævnte får man omkring 100 andre gratiskanaler.
Det meste er dog TV-shopping, men der er 2 gratis Reality-kanaler, et par filmkanaler med film fra 70´erne og 80´erne samt omkring 10 musikvideokanaler.
Der er også et hav af fede engelske radiostationer som følger med gratis.
- peterkj
For øvrigt så jeg på BBC2 omkring nytår den engelsker version af programmet, hvor de tre TopGear-værter skulle købe en Italiensk sportsvogn for under 10.000 pund.
I den engelske verison kom det frem at Dinoen ikke var løbet tør for benzin, men havde fået mekanisk sammenbrud.
I den engelske verison kom det frem at Dinoen ikke var løbet tør for benzin, men havde fået mekanisk sammenbrud.